با شروع تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در فارس شاهد ارائه وعده های عجیب و غریب هستیم.
کد خبر: ۲۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 25 April 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:استفاده از ساده دلی و اعتماد مردم از سوی برخی کاندیداهای سه حوزه انتخابیه فارس تا حدی است که چندی پیش یکی از کاندیداها در میان مردم یکی از روستاهای حوزه انتخابیه وعده داده بود که اگر وارد مجلس شود این روستا را به شهر و سپس به شهرستان تبدیل می کند تا خودشان دارای یک نماینده شوند.

وعده هایی همچون راه اندازی یک شعبه از مدرسه فوتبال منچستر، راه اندازی کلانتری، افزایش نرخ شیر و تخم مرغ، اجازه حفر چاه عمیق و... از جمله وعده های اعجاب انگیزی بود که تنها برای استفاده از اعتماد مردم توسط کاندیداها و یا نزدیکان آنها اعلام می شود.

فضای مجازی در شهرستانهای استان فارس نیز برای خود جایگاه دارد هرچند به اندازه شیراز نیست اما کاندیداها و مشاورین آنها از این فرصت رایگان چشم پوشی نکرده اند.

هرقدر به روزهای پایانی تبلیغات رسمی نزدیک شویم استفاده از فرصت های گوناگون نیز بیشتر می شود و به طور حتم فضای شهر شیراز نیز در روزهای آخر تبلیغات با روز اول متفاوت خواهد بود زیرا کاندیداها پوستر، تراکت و یا ابزارهای تبلیغاتی خود را انبار نخواهند کرد.

دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه شیراز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم، نی ریز و استهبان با حضور ۸ کاندیدا برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار