رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مسائل بی‌اهمیت و سیاسی نباید اصل شورا و تلاش‌های این نهاد مردمی را خدشه‌دار کند گفت: ادعاهای یک گروه سیاسی مهم نیست، قضاوت مردم ملاک است.
کد خبر: ۲۱۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 23 April 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: غلام‌مهدی حقدل در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز در سخنانی اظهار داشت: در زمان مشکلات اقتصادی، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی را به بهترین وجه ممکن برای رضایت مردم انجام داداه‌ایم و در این راستا شورای اسلامی شهر شیراز نوکری مردم را می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ادعاهایی از سوی بعضی از گروه‌های سیاسی مبنی‌بر عدم فعالیت عمرانی توسط این شورا شنیده می‌شود اما مردم شهر شیراز فعالیت‌های شورا و شهرداری را دیده و قضاوت آنان برای ما ملاک است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: تبدیل شدن شهر شیراز به کارگاه عمرانی، شهرسازی و نیز اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی و عمرانی به کمک شورا و شهرداری به برکت جمهوری اسلامی و تعامل، وقار و صبر و شکیبایی مسئولان دلسوز بوده است.

وی با اشاره به اینکه هرچند که شورا بر فعالیت‌های شهرداری نظارت دارد و نیز مدیر توانمندی مانند شهردار را دارد، اما تمام تلاش‌ها مرهون نظام شورایی است، افزود: با تلاش‌های شهردار شیراز این مدیر مقتدر و نظام شورایی بودجه شهرداری شیراز از 17 میلیارد تومان به 3 هزار میلیارد تومان که سه برابر بودجه عمرانی تخصیصی دولت به استان فارس است افزایش‌یافته که این مهم با تلاش و همت مردم و به برکت نظام جمهوری اسلامی اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: تأمین 280 اتوبوس که بر عهده دولت بود با تلاش شورا و شهرداری با اعتباری افزون‌بر 140 میلیارد تومان در آینده نزدیک وارد چرخه ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری شیراز می‌شود.

حقدل تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی خط دو قطار شهری میانرود تا میدان امام حسین (ع) که در چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد از دیگر طرح‌های عمرانی است که با اجرایی شدن آن شاهد تحول چشمگیری در زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی کلان‌شهر شیراز خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار