شهردار شیراز گفت: خانواده‌های شهدا می‌توانند به‌عنوان بازرسان افتخاری، شهرداری را در انجام وظایفش یاری دهند.
کد خبر: ۲۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 12 April 2015


خبرگزاری فارس: خانواده شهدا بازرسان افتخاری شهرداری می‌شوند


به گزارش تابناک فارس و  به نقل از حوزه دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در مراسم تجلیل از مادران شهدایشیراز، اظهار داشت: در هر محله‌ای که یک خانواده شهید سکونت دارد، یا مشکلی وجود ندارد یا اگر مشکلی باشد سریع و آسان مرتفع می‌شود.

وی با تصریح اینکه درعین‌حال تمام توصیف‌ها هنوز به‌خوبی شهدا را نشناخته‌ایم، گفت: تمام قبور شهدا می‌تواند زیارتگاه باشد، شهدایی که در سنین نوجوانی و جوانی، به مقام شهادت دست ‌یافتند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اگر انقلاب و نظام اسلامی امروز مقتدر و پابرجا به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد، به‌واسطه خون پاک همان شهدا و البته دعای خانواده شهدا و خاصه مادران شهدا است.

پاک‌فطرت تأکید کرد: در موضوع همدلی و هم‌زبانی نیز ‌خانواده‌های شهدا می‌توانند محور باشند، زیرا خانواده شهدا در این سال‌ها همواره محور هم‌افزایی و حل مشکلات بوده‌اند.

شهردار شیراز لزوم هم‌افزایی و افزایش بهره‌وری در جامعه را یادآور و متذکر شد: سال‌های گذشته هر یک از مناطق شهرداری مراسم جداگانه‌ای برای تجلیل از مادران و خانواده شهدا برگزار می‌کرد، اما امسال و باهدف ایجاد زمینه وحدت و هم‌افزایی بیشتر، این برنامه‌ها تجمیع و در قالب یک مراسم برگزار شد.

پاک‌فطرت با تأکید بر اینکه تمام مسئولان خادم مردم هستند، گفت: فلسفه مسئولیت خدمت است، خدمت بی‌منت و تمام مسئولان باید افتخار کنند که خادمان مردم به‌ویژه خانواده شهدا هستند.

شهردار شیراز تأکید کرد: خانواده‌های شهدا می‌توانند به‌عنوان بازرسان افتخاری، شهرداری را در انجام وظایفش یاری دهند.

برچسب ها: شهرداری شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار