شهردار شيراز گفت: بسته هاي متنوع سرمايه گذاري خصوصا در زمينه ساخت هتل و مراكز تفريحي بزرگ در شيراز را براي سرمايه گذاران خارجي آماده كرده ايم.
کد خبر: ۲۱۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 17 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي و بين الملل شهرداري شيراز: عليرضا پاك فطرت در ديدار با هيات تحقيقاتي برلين آلمان افزود: يكي از مناطق آماده سرمايه گذاري در شيراز، بافت تاريخي اين شهر است كه شرايط براي سرمايه گذاري در آن فراهم است و بسته هاي سرمايه گذاري هم براي اين بافت تعريف شده است.
وي بيان كرد: تاكنون چند پروژه‌ سرمايه گذاري با مشاركت طرف هاي خارجي در شهر شيراز اجرايي شده و امروز نيز براي تكرار مجدد آن هيچ محدوديتي وجود ندارد و در پروژه‌هاي مختلفي نيز براي اين كار آماده است.
شهردار شيراز، با اشاره به جاذبه ها و ظرفيت هاي اين شهر ادامه داد: در شهر شيراز خياباني به نام زند وجود دارد كه در آن مسجد، كليسا و كنيسه در كنار هم قرار دارد و مي توان از آن به عنوان محور اديان ياد كرد.
پاك فطرت افزود: شيراز با توجه به وجود آرامگاه شاعران بزرگي چون حافظ و سعدي و همچنين بارگاه شاهچراغ (ع)، از لحاظ ادبي و مذهبي در جايگاه بالايي قرار دارد.
وي، با اشاره به افزايش چشمگير ورود گردشگران به شيراز پس از اجراي برجام گفت: اين شهر نيازمند تقويت زيرساختهاي متعدد از جمله ساخت هتل و مراكز متعدد تفريحي است و در اين زمينه آمادگي كامل براي همكاري نيز وجود دارد.
شهردار شيراز، با اشاره به مشتركات فرهنگي شيراز با كشور آلمان و تعاملات گسترده فرهنگي و همچنين خواهرخواندگي اين شهر با وايمار آلمان افزود: اين ارتباط بر افزايش تعاملات با ديگر شهرهاي اروپايي بسيار تاثيرگذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار