مسوول واحد بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت : مقدار یکهزار و 580کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشف و امحا شد .
کد خبر: ۲۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 10 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،مجتبی کرمی منش افزود:این میزان مواد غذایی فاسد در طرح ضربت سلامت نوروزی که از یکم اسفندماه 93 تا پانزدهم فروردین ماه 94 در شهرستان فسا اجرا شد نیز کشف شده بود.

وی ادامه داد:این میزان کشفیاتدر جریان بازرسی از تعداد یکهزارو982 واحد فعال مراکز تهیه و توزیع و فروش و عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان صورت گرفته است .

وی بازرسی از تعداد 992 واحد اماکن عمومی ، 36 واحد اماکن و مراکز بین راهی ، یکصدو18 نانوایی فعال ، نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در زمینه مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی و توزیع 2هزار پمفلت آموزشی به میهمانان نوروزی را از دیگر اقدامات در طرح ضربت سلامت نوروزی این شهرستان برشمرد.

وی همچنین تشکیل گروههای سیار در سطح شهرستان و بخش های حومه ، اکیپ ثابت مستقر در معاونت بهداشتی پاسخگوی شکایات مردمی ، بازرسی مشترک با اداره راه و ترابری و گردشگری از اماکن بین راهی ، بازرسی اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف ، استقبال از مسافرین نوروزی و نصب بنر خیر مقدم به مسافرین نوروزی و اعلام شماره تلفن ضروری و سامانه 1490 در ورودی های شهر فسا از جمله فعالیت های واحد بهداشت محیط در این ایام ذکر کرد.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
برچسب ها: غذای فاسد ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار