رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به موضوع زایمان طبیعی اشاره کرد و گفت: بیمارستان شوشتری شیراز با تجهیزات جدید به‌ عنوان مرکز زایمان طبیعی شیراز به زودی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 06 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم؛محمدهادی ایمانیه با اشاره به افزایش ماندگاری پزشکان متخصص در استان فارس اظهار داشت: بیش از 200 متخصص در طرح تحول سلامت در شهرستان‌های استان فارس ماندگار شده و مشغول ارائه خدمات تخصصی درمانی به مردم هستند و با اجرای طرح تحول سلامت ارائه خدمات درمانی رشد و توسعه داشته است.‌

وی گفت: طوری برنامه‌ها در اجرای طرح تحول سلامت پیش رفته که بهترین خدمات در بیمارستان‌ها به مردم ارائه می‌شود و بیماران نیز دیگر برای تهیه دارو و ملزومات پزشکی نیاز به مراجعه خارج از بیمارستان ندارند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: اجرای طرح هتلینگ بیمارستان‌های دولتی شیراز با برنامه در حال ادامه یافتن است و در حال حاضر نیز نسبت به قبل وضعیت بهتری در مرکز استان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد زیرمیزی پزشکان گفت: در هیچ نقطه استان اعم از مطب‌های شخصی و دولتی شاهد گرفتن زیرمیزی نیستیم و در صورت گزارش و مشاهده با متخلفان برخود جدی و قانونی می‌شود.

ایمانیه بیان کرد: در این زمینه طوری برنامه‌ریزی شده که حتی بیماران می‌توانند از طریق شماره سریال اسکناس‌های خود پیگیر موضوع زیرمیزی‌های پزشکی باشند.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس به موضوع زایمان طبیعی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز فرهنگ‌سازی لازم در حال انجام است و به زودی نیز بیمارستان شوشتری شیراز با تجهیزات جدید به عنوان مرکز زایمان طبیعی شیراز راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار