رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تاکنون 411 هزار و 502 رای در سامانه ستاد انتخابات در شهرستان شیراز ثبت شده است. پژوهش هم‌چنین گفت: تا ساعت 17 و 30 دقیقه امروز، یک میلیون و 240 هزار رای در استان به صندوق ریخته شده که از این تعداد 411 هزار و 502 رای در سامانه ستاد انتخابات در شهرستان شیراز ثبت شده است.
کد خبر: ۱۸۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 26 February 2016
رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تاکنون 411 هزار و 502 رای در سامانه ستاد انتخابات در شهرستان شیراز ثبت شده است.
به گزارش تابناک فارس:پژوهش هم‌چنین گفت: تا ساعت 17 و 30 دقیقه امروز، یک میلیون و 240 هزار رای در استان به صندوق ریخته شده که از این تعداد 411 هزار و 502 رای در سامانه ستاد انتخابات در شهرستان شیراز ثبت شده است.
وی افزود در اکثر حوزه های استان فارس کمبود تعرفه اتفاق افتاده است که بلافاصله برطرف شده است.
پژوهش در مورد امنیت و آرامش حوزه ها گفت به جز برخی هیجانات و درگیری هواداران در برخی شهرستان ها مشکل امنیتی خاصی پیش نیامده است.
وی همچنین در خصوص احتمال آمار بیش از 100 درصدی در برخی حوزه ها گفت:به دلیل جابجایی ها در برخی شهرستان ها امکان مشارکت بالای 100 درصدی در برخی شهرستان ها می باشد.

امکان تمدید دوباره زمان رأی گیری

استاندار فارس گفـت: با توجه به مشارکت بالای مردم این استان در انتخابات، احتمال تمدید مجدد زمان اخذ رأی وجود دارد.مدت‌زمان 10 ساعته برگزاری انتخابات در ساعت 18 به پایان می‌رسد و با توجه به تمدید ساعت انتخابات تا ساعت 20 همچنان صفوف اخذ رأی پرشمار است و احتمال تمدید مجدد زمان اخذ رأی وجود دارد که این مسئله نیازمند تائید وزیر کشور است.

با کارناوال ها برخورد می کنیم

رئیس پلیس فارس از هواداران منتخبین خواست تا از راه انداختن کارناوال های شادی پرهیز کنند. وی گفت: پلیس با کارناوال ها برخورد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار