شهردار شیراز، با کسب 11 هزار و 250 رأی از مجموع 40 هزار و 555 رأی در نظرسنجی برگزارشده از سوی «صما»، به‌عنوان چهره سال 94 صنعت ساختمان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۸۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 21 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: در دور نهایی نظرسنجی در سومین دوره انتخابات چهره برتر صنعت ساختمان، علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز، توانست در رقابتی نزدیک از میان 25 شخصیت مؤثر و خبرسازِ حوزه ساخت‌وساز کشور، عنوان چهره 94 صنعت ساختمان را به دست آورد.

همچنین مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان، با کسب 10 هزار و 411 رأی به‌عنوان نفر دوم و محمدرضا انصاری، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران، با اخذ 6 هزار و 341 رأی به‌عنوان نفر سوم چهره برتر صنعت ساختمان سال 94 انتخاب شدند.

این نظرسنجی که هر ساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان «صما» برگزار می‌شود و توانسته جایگاه خود را در میان فعالان و متخصصان ساختمان به دست آورد؛ امسال نیز با فراخوان عمومی آغاز و با شرکت 25 نامزد در گروه‌های پنج‌گانه وزارت راه و شهرسازی، شهرداران، کمیسیون عمران مجلس، انجمن‌ها و تشکل‌های ساختمانی و نظام‌مهندسی برگزار شد.

در پایان دور نخست، عباس آخوندی، علیرضا پاک‌فطرت، مهدی جمالی‌نژاد، محمدرضا انصاری، عبدالکریم حسین‌زاده و حبیب‌الله بی‌طرف توانستند با رأی بیش از 39 هزار نفر از کاربران، به دور نهایی راه یابند.

در روزهای نخستین دور نهایی این نظرسنجی تمام نامزدها در سطحی برابر در حال کسب آرای مخاطبان بودند؛ اما در دو روز پایانی، رقابت گرمی بین شهردار شیراز و اصفهان آغاز شد و توانستند بیش از دو برابر دیگر نامزدها کسب رأی کنند البته در ساعات آخر رقابت، این پاک‌فطرت بود که توانست با 11 هزار و 250 رأی، عنوان چهره برتر سال 94 صنعت ساختمان را از آن خود کند.

در سال گذشته نیز پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی توانست عنوان چهره سال 93 را به دست آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار