فرمانده انتظامي استان با تأكيد بر ارتباط دو سويه پليس و رسانه ها، گفت: نقش رسانه ها در خنثي كردن ناهنجاري هاي اجتماعي بسيار مهم است.
کد خبر: ۱۷۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 04 February 2016
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس: سردار " احمد علي گودرزي" در "نشست تعاملي با سرپرستان چند روزنامه و خبرگزاري سراسري در استان فارس"، بيان كرد: انعكاس عملكرد پليس توسط رسانه ها در جامعه بسيار تأثيرگذار است و اين موضوع مي تواند در بالا بردن احساس امنيت نقش مهمي ايفا كند.

وي با تأكيد بر اينكه پليس و رسانه ها مكمل يكديگر هستند، افزود: توليد امنيت و همچنين نظم دهي در جامعه تنها بر عهده نيروي انتظامي نيست و ساير نهادها نيز بايد پليس را در اين راه ياري رسانند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه براي ايجاد بيش از پيش امنيت در جامعه بايد زيرساخت هاي لازم فراهم باشد، تصريح كرد: با همه اين اوصاف خوشبختانه در حال حاضر امنيت بسيار خوبي در سطح استان برقرار است.

گودرزي بر لزوم آگاه سازي و فرهنگ سازي رسانه ها در جامعه تأكيد كرد و گفت: پليس همواره در راه ايجاد نظم و امنيت تلاش مي كند و اين اقدامات بر هيچ كس پوشيده نيست.

وي گفت: پليس استان فارس در حوزه خبري و اطلاع رساني همه­ اخبار را با شفافيت کامل در اختيار مردم قرار مي دهد.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: آگاه سازي عمومي بستر اجراي صحيح مأموريت هاي نيروي انتظامي در پيشگيري از وقوع جرم است و رسانه ها مي توانند شيوه هاي مبارزه با بزهکاري و پيشگيري از آن را به مردم آموزش دهند.

شايان ذكر است در ادامه اين جلسه، اصحاب رسانه بر لزوم برگزاري جلسات هم انديشي با پليس تأكيد و ارتباط معاونت اجتماعي با رسانه ها را بسيار خوب ارزيابي كردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار