امام‌ جمعه شیراز گفت: به انزوا کشیده شدن تیم‌های مطرح استان فارس مانند برق، بر عواطف مردم اثر سوء گذاشته و غرور و سربلندی که بزرگ‌ترین سرمایه ملی و اجتماعی محسوب می‌شود را جریحه‌دار کرده است.
کد خبر: ۱۷۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 31 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در آستانه دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در دیدار مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان فارس با وی در سخنانی اظهار داشت: در شان استان فارس نیست که احداث ورزشگاه میانرود شیراز بعد از گذشت 25 سال هنوز به پایان نرسیده باشد.

وی با اشاره به اینکه در حکمی که مقام معظم رهبری برای امام‌ جمعه شیراز صادر فرموده بودند این شهر را در شمار نگین‌های درخشان کشور برشمردند، افزود: شایسته این نگین درخشان نیست که ساخت ورزشگاه میانرود در آن 25 سال طول بکشد و از دولت درخواست می‌شود در به پایان رساندن این مجموعه ورزشی اهتمام بیشتری نشان دهد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: افتخار ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور توسط سفیرانی که به‌ویژه در بعد اخلاقی و قهرمانی باافتخار بر سکوی جهانی ایستاده‌اند به‌دست آمده است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نوجوانان گامی مؤثر در راستای پیشرفت ورزش این استان برداشته شود.

ایمانی بیان داشت: جامعه باید به‌سوی جوان‌گرایی و توجه به ورزش گام بردارد چراکه سلامت انسان‌ها در گرو ورزش است که بی‌توجهی به آن ضربات جبران‌ناپذیری را دربر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: نیمی از جامعه اسلامی ایران را بانوان تشکیل می‌دهند و به دلیل محدودیت این قشر باید فضاهای سالم، بانشاط در قالب امکانات ورزشی از سوی شهرداری، خیران و دیگر دستگاه‌های اجرایی فراهم شود تا بتوانند برای غنی کردن اوقات فراغت از این فضاها استفاده کنند.

امام‌ جمعه شیراز با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی کشور جوانان هستند، افزود: نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای حفظ این روحیه که 30 درصد نیروهای رزمی را تشکیل می‌دادند باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار