مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از اجرای بیش از یک هزار ویژه‌برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 31 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:رجبعلی راهی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از یک‌هزار ویژه‌برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در فارس توسط این نهاد خبر داد و اظهار داشت: فردا دوشنبه 12 بهمن‌ماه غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا با حضور استاندار فارس و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سه‌شنبه سیزدهم این ماه، ساعت 9 صبح گل‌باران قبور شهدا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد و چهارشنبه نیز از ساعت 7:30 دقیقه صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات حوزه‌های مقاومت بسیج فاطمة‌الزهرا و ثامن‌الائمه با حضور 350 نفر از بسیجیان خواهر و برادر در ساختمان شماره 2 بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: آئین میهمانی لاله‌ها، عیادت مدیران کل ادارات و فرماندهان بسیج پایگاه‌های مقاومت حوزه 8 ادارات ثامن‌الائمه از جانبازان قطع نخاعی در مرکز توان‌بخشی سلمان فارسی و نیز افتتاح دفتر پایگاه مقاومت بسیج درمانگاه حضرت محمد رسول‌الله ازجمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

راهی بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی و کتاب‌خوانی ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه هدف، دیدار و زیارت خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌ویژه شهدای انقلاب در ایام دهه فجر، تجلیل از شهدا و ایثارگران و خانواده آنان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و حضور ایثارگران در نماز جمعه در این دهه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: رونمایی از کتاب پنج یار دبستانی نوشته جانباز شیمیایی اسماعیل جمالی، افتتاح خانه داوطلبان شاهد و ایثارگر هلال‌احمر و تعویض پرچم قبور شهدا سراسر این استان از برنامه‌های در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس بیان داشت: از 157 شهید انقلاب اسلامی در استان فارس 85 شهید از شیراز است که در یک‌هزار و 281 گلزار شهدا آرمیده‌اند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این نشست بیان کرد: استان فارس 15 هزار شهید دوران دفاع مقدس را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 1.1 درصد شهدا را آزادگان و جانبازان تشکیل می‌دهند.

سید علی محمدی خاطرنشان کرد: شهرستان جهرم با 1.7 درصد، فسا 1.7، نورآباد 1.8 درصد، کوار 1.7 درصد، استهبان 1.9درصد، فراشبند 1.9 درصد و بوانات 1.9 درصد نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشترین شهدا را در این استان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار