سرپرست اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: مسابقات سوارکاری استان فارس با انتخاب برترین‌ها به در جهرم به کار خود پایان داد.این مسابقات در مسافت‌های 40، 60 و 80 کیلومتر برگزار شد که کامران قاضی، از داوران بین المللی سوارکاری به عنوان ناظر فدراسیون سوارکاری بر اجرای هر چه بهتر این دوره از مسابقات نظارت داشت.
کد خبر: ۱۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 28 January 2016
به گزارش تابناک فارس از جهرم: عبدالرحیم خداجو سرپرست اداره ورزش و جوانان جهرم در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری سومین دوره مسابقات سوارکاری استان فارس به میزبانی شهرستان جهرم، گفت: در این دوره از مسابقات اسب سوارانی از شهرستان های استان در رشته استقامت به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در مسافت‌های 40، 60 و 80 کیلومتر برگزار شد که کامران قاضی، از داوران بین المللی سوارکاری به عنوان ناظر فدراسیون سوارکاری بر اجرای هر چه بهتر این دوره از مسابقات نظارت داشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان جهرم بیان کرد: محمد صحرائیان با اسب گردباد، محمد رسول بیضایی با اسب ونوس، آرش خوشابی با اسب طوفان در مسافت 40 کیلومتر و معصومه پورشمسی با اسب الماس، علی آذرمینا با اسب سناتور، محمد مولوی با اسب افسون و جعفر جعفری با اسب غران موفق به کسب مقام و طی مسیر شدند.

خداجو خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی هیئت سوارکاری جهرم و در باشگاه سوارکاری شهابپور انجام شد.

 گزارش از:مهدی رحمانیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار