فجر سپاسی که در بازی حساس صدر نشینان هفته پیش به پیکان تهران باخته بود این هفته با توجه به برد یک بر صفر مقابل پاس همدان و باخت پیکان به یک امتیازی صدر جدول رسید.این درحالیست که تعقیب کنندگان فجر نیز بسیار به نماینده فارس نزدیک هستند و امتیازات 4 تیم صدر جدول نیز بسیار نزدیک به هم است.
کد خبر: ۱۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 21 January 2016
هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال دیروز در حالی به پایان رسید که فجر با برد در این هفته به یک امتیازی صدر جدول رسید.

به گزارش تابناک فارس:فجر سپاسی که در بازی حساس صدر نشینان هفته پیش به پیکان تهران باخته بود این هفته با توجه به برد یک بر صفر مقابل پاس همدان و باخت پیکان به یک امتیازی صدر جدول رسید.

این درحالیست که تعقیب کنندگان فجر نیز بسیار به نماینده فارس نزدیک هستند و امتیازات 4 تیم صدر جدول بسیار نزدیک است.

مربی فجر بازیکنانش را ستایش کرد/فجر همچنان زیر فشار
کلانتری در نشست خبری بعد از بازی گفت:از نیم فصل تاکنون، نه تمرین درستی داشتیم و نه اینکه توانستیم بازیکنی جدید جذب کنیم اما امروز که این سه امتیاز را کسب کردیم نشان از غیرت و تعصب بازیکنان جوان فجر بود که باید از آنها یاد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: شنیدیم که مسئولین استان در حال رایزنی و بررسی برای کمک به تیم فجر هستند، هرچند که امروز هم دیر است اما اگر همین کمک هم نشود دیرتر خواهد شد.

کلانتری تاکید کرد: از این به بعد تنها به دنبال کسب امتیازهستیم و متناسب با ضعف های تیم حریف کل بازی را خواهیم چید.

در لیگ 2 کارا برد،برق باخت

در هفته چهاردهم مسابقات دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور ، تیم کارا شیراز در تهران با یک گل استقلال آبی این شهر را شکست داد.شاگردان غلامزاده در تیم کارا با این برد و کسب 23 امتیاز به مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم لیگ دست 2 فوتبال کشور صعود کردند.

اما دیگر نماینده فارس مقابل نماینده تهران نتیجه را واگذار کرد.نارنجی پوشان برق جدید فارس در حالی در این بازی میزبان تیم نیروی زمینی تهران بودند که با یک گل مغلوب میهمان خود شدند .

2 برد و یک باخت برای نمایندگان فارس در لیگ یک و دو/فجرِ بی پول؛ با غیرت می برد+جدول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار