نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور حتم با چنین رشد قیمتی تنها اقشار مرفه جامعه طعم عید نوروز را خواهند چشید و مردم کم برخوردار لذت نوروز را حس نخواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳ 18 March 2015

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر این نماینده مجلس، سیدحسن ذوالانوار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد چند هزار تومانی قیمت مرغ، گوشت، میوه و آجیل در شب عید ظلم در حق مردم است و هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور حتم با چنین رشد قیمتی تنها اقشار مرفه جامعه طعم عید نوروز را خواهند چشید و مردم کم برخوردار لذت نوروز را حس نخواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت مهار قیمت ها در بازار شب عید، تصریح کرد: مسئولان فقط می گویند هیچ کمبودی برای ایام عید وجود ندارد و ذخیره سازی به اندازه کافی صورت گرفته، اینکه کمبودی در بازار نیست پسندیده است اما گرانی باعث فشار به قشر کم درآمد می شود.

ذوالانوار خاطرنشان کرد: به نظر می رسد عدم نظارت دستگاه های نظارتی موجب افزایش فزاینده قیمت کالاها شده است.

وی ادامه داد: مسئولان انقدر درگیر مسائل سیاسی شده اند که فراموش کرده اند در آستانه نوروز مردم به آسایش و آرامش فکری در بعد اقتصادی نیاز دارند.

این نماینده مجلس یادآور شد: مسئولان باید در ایام منتهی به سال که تقاضا برای خرید از سوی مردم افزایش می یابد نسبت به تنظیم بازار و قیمت هابه صورت جدی اقدام کنند.

وی متذکر شد: متاسفانه اقدامات مقطعی چاره کار نیست و مسئولان برای کمک به تنظیم قیمت ها باید راهکارهای فوری و اساسی لحاظ کنند.

ذوالانوار با بیان اینکه هجوم گرانی به بازار شب عید نارضایتی عمومی به همراه دارد ، ابراز داشت: در شرایط کنونی با توجه به سیر صعودی قیمت ها فضا برای دلالان فراهم شده است.

وی با تاکید براینکه لباس گرانی باید از قامت نوروز خارج شود، افزود: مسئولان و متولیان امر باید با نظارت ویژه و جدی کام شیرین نوروز را بر مردم تلخ نکنند.

برچسب ها: نوروز ، قیمت ها ، گرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار