نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شهرداری‌های استان فارس در آیینی با حضور معاون استاندار فارس آغاز به‌ کار کرد.
کد خبر: ۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷ 28 January 2015

به گزارش فارس از شیراز، معاون عمرانی استاندار فارس بعد‌ازظهر امروز در آیین گشایش نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شهرداری‌های فارس که در مجتمع فرهنگی ورزشی آیت‌الله ربانی این شهر برگزار شده است با تبریک آغاز دهه مبارکه فجر گفت: تنوع وظایف در مجموعه شهرداری‌های استان این مسئله را ایجاب می‌کند که به‌ دنبال برگزاری چنین جشنواره‌هایی باشیم و شادابی و سلامت خود را هم از نوع جسمانی و هم ایمانی تقویت کنیم.

خلیل رضائیان افزود: برگزاری جشنواره‌های ورزشی هزینه نیست و در واقع یک سرمایه‌‌گذاری است که همیشه به آن محتاج هستیم.

وی با تشکر از سازمان همیاری شهرداری‌های استان که سرپرستی و میزبانی این بازی‌ها را بر عهده دارد، ابراز امیدواری کرد؛ این جشنواره‌ها هر ساله بهتر و پربارتر برگزار شود.

در ادامه این آیین حسین اربابی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس نیز گفت: میزبانی این جشنواره وظیفه‌ای است که در راستای رشد کمی و کیفی مجموعه شهرداری‌ها بر عهده داشته‌ایم و باعث افتخار است که میزبان حدود 400 نفر از کارکنان شهرداری‌های فارس هستیم.

مدیر تربیت‌بدنی و تفریحات سالم شهرداری‌ شیراز نیز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: کار زیبایی صورت گرفته است که کارمندان شهرداری در رقابتی صمیمی و سالم دور یکدیگر جمع شده و از مزایای ورزش در زندگی کاری خود بهره برده و با شادابی و روحیه بالا خدمات خود را ادامه دهند.

عباس رضایی با تقدیر از میزبانی خوب سازمان همیاری شهرداری‌های فارس اعلام آمادگی کرد: تربیت‌‌بدنی شهرداری شیراز هرگونه کمک عملی یا همفکری را در مورد انجام بهتر و مفیدتر بازی‌ها ارائه دهد.

به گزارش فارس، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان شهرداری‌های فارس در چهار روز برگزار خواهد شد.

بیش از 400 ورزشکار در قالب 63 تیم در بازی‌ها حضور دارند که در چهار رشته ورزشی با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

21 تیم در فوتسال، 16 تیم در تنیس روی میز، 12 تیم در دارت و 14 تیم در طناب‌کشی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

اساس برگزاری بازی‌ها در کنار اهدافی که سازمان همیاری ترسیم کرده است، رعایت مسئله اخلاق و روحیه جوانمردی بوده و بازیکنان تیم‌ها باید آن را در حین بازی‌ها به‌ کار گیرند.

در ادامه این آیین رژه ورزشکاران گروه‌های شرکت‌کننده برگزار شد و در آن نونهالان یکی از مهدکودک‌های شیراز با پوشیدن لباس اقوام مختلف فارس آنان را همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار