معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: هرگز از سلیقه‌ها،‌ جریان‌های فکری و ‌اشخاص خاصی ‏حمایت نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 18 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: هادی پژوهش جهرمی در نخستین همایش «رسانه‌ها و انتخابات» که در سالن شهید رکنی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس برگزار شد، اظهار داشت: مردم صاحب و متولی انقلاب محسوب می‌شوند و اگر چه گاهی از یک مدیر دلخور هستند اما این دلخوری‌ها باعث نمی‌شود که از نظام اسلامی قهر کنند.

وی با اشاره به اینکه عقبه انقلاب را سه رکن مکتب، رهبری و مردم حفاظت می‌کنند، افزود: هنگامی‌که مردم آمدند انقلاب شکل گرفت و آنچه اکنون داریم به خاطر پشتیبانی مردم از انقلاب است و حضور حداکثری مردم در تمام مقاطع باعث شده تا دشمن در مقابل ایران اسلامی به زانو در آید.

پژوهش با تأکید بر این نکته که دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پیش رو داریم، ادامه داد: آنچه در انتخابات برای ما اهمیت دارد حضور و مشارکت حداکثری و پر رنگ مردم در این رویداد مهم است که نه تنها بر مسائل کشوری اثرگذار است بلکه پشتوانه‌ای برای قدرت و توان چانه‌زنی دیپلماسی کشور در عرصه بین‌المللی محسوب می‌شود.

این مسئول با تأکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی قانونمند و بدون حب و بغض سیاسی تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات باید به‌طور کامل قانونمند باشند و ملاک انتخاب را احترام به رأی حداکثری مردم بدانند.

وی مهم‌ترین بحث و نیاز جامعه امروز را بحث اخلاق دانست و گفت: جامعه پیشرفته زمانی محقق خواهد شد که رفاه و آسایش توأم با پیاده‌سازی اخلاق و محترم شمردن حقوق مردم، اساس امور باشد.

معاون استاندار فارس بیان کرد: هرگز از سلیقه‌ها و جریان‌های فکری و یا از شخص خاصی ‏حمایت نخواهیم کرد و تحت تأثیر هیچ گروه سیاسی و جریان فکری قرار نخواهیم گرفت.‏

وی با بیان اینکه در انتخابات همه سلایق و تفکرات می‌توانند حضور داشته باشند، عنوان کرد: تنها کار ما به‌عنوان مجریان تلاش در جهت برگزاری انتخاباتی آبرومندانه و سالم هست.

پژوهش جهرمی یادآور شد: در شرایطی که کشورهای اطراف ما در شرایط امنیتی مناسبی قرار ندارند و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مانند آتش زیر خاکستر هستند، ایران اسلامی به یک جزیره ثبات تبدیل‌شده که این امر به یمن حضور مردم، رهبری معظم و مسئولان دغدغه‌مند محقق شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار