مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: دشمن درصدد نفوذ در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی به‌ویژه خبرگان رهبری و به دنبال تغییر ماهیت است.
کد خبر: ۱۴۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 14 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی عصر امروز در همایش طلایه‌داران بصیرت سپاه ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دشمن درصدد حضور افراد متمایل به خود است و در این راستا باید روشنگری موردتوجه قرار گیرد تا از هزینه‌های هنگفتی که در این عرصه از سوی معاندان می‌شود جلوگیری شود.

 وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج دستخوش گروه‌ها و احزاب سیاسی نیست و در راستای ولایت و رهبری حرکت می‌کند، افزود: راهبرد دشمن برای نفوذ در کشور به‌ویژه در دهه‌های مختلف متفاوت بوده و در این مورد بعد از فتنه 88 به طرق گوناگون به دنبال تغیر ماهیت و رویکرد انقلاب در بدنه مردمی و حاکمیتی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از فتنه‌های گوناگون در کنار راهبردهای فرهنگی و سیاسی از طریق تحریم‌های اقتصادی به دنبال فلج کردن مردم بوده‌اند و با رویکرد نفوذ و مذاکره به دنبال تسخیر در بدنه حاکمیتی و دوقطبی کردن جامعه هستند.

مصطفوی با تأکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه به گفته رئیس‌جمهور آمریکا که باید راهبرد با ایران را عوض کرده و خودمان را به این کشور نزدیک کنیم، این‌ها در هر دولتی برنامه دارند، افزود: هرکس ادعای اسلام دارد باید استکبارستیز باشد و در برابر افرادی که قصد دارند روحیه استکبارستیزی را در اذهان اقشار جامعه کمرنگ کنند هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در این همایش در سخنانی گفت: مقام معظم رهبری از اوایل امسال تا آبان ماه 70 بار به کلمه نفوذ اشاره کرده و هشدار داده‌اند و در این راستا مسئولان باید نسبت به این ترفند نگاهی عمیق داشته و در وادی خواسته دشمنان  گرفتار نشوند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور اظهار داشت: هوشیاری، انسجام‌بخشی و وحدت مهم‌ترین عاملی است که جلو نفوذ و رخنه دشمن را گرفته و به هشدار رهبری در مورد نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری باید توجه ویژه شود.

وی گفت: دشمن در شرایط فعلی و در عرصه سیاسی با نفوذ در ساختار و ارتباط‌گیری با بعضی از مسئولان با لابی‌گری به دنبال تصاحب افکار آنان بوده و خنثی کردن توطئه‌ها نیازمند بصیرت‌دهی به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: حربه دیگر دشمن وارد عرصه کردن گروهک داعش که با بسم‌الله سر می‌برد و این رسالت بسیج است که در جامعه روشنگری کند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار