سردار غیب‌پرور با بیان اینکه کسی که بخواهد در عرصه سازندگی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، امنیتی و دفاعی و غیره وارد شود نیاز به برنامه و تشکیلات دارد تصریح کرد: در حال حاضر نیز در مجموعه نیروهای مختلف سپاه تقسیم مسئولیت شده است.
کد خبر: ۱۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲ 15 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور در جمع فرمانده های حوزه‌های بسیج و گردان‌های بیت‌المقدس نواحی استان فارس اظهار داشت: رسالت اصلی بسیج و فرماندهان بسیج حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه فعالیت در بسیج هم پایان‌ناپذیر است و هم از تنوع برخوردار است افزود: بسیج با حضور در تمام عرصه‌های انقلاب در راستای تحقق دستاوردهای آن در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره نقش اساسی دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا امروز در تمام عرصه‌ها موفق بوده است خاطرنشان کرد: هم دوستان و هم دشمنان انقلاب حتی غرب و آمریکا بر نقش سپاه و بسیج در موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده‌اند و به فرمایش مقام معظم رهبری در هر جا که بخشی از نظام و انقلاب دچار مشکل شود باید به استوانه سپاه تکیه کرد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه کسی که بخواهد در عرصه سازندگی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، امنیتی و دفاعی و غیره وارد شود نیاز به برنامه و تشکیلات دارد تصریح کرد: در حال حاضر نیز در مجموعه نیروهای مختلف سپاه تقسیم مسئولیت شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید به مسائل مختلف انقلاب نگاه عمیق داشت عنوان کرد: در ایران اسلامی به برکت جمهوری اسلامی ایران حقانیت اسلام ثابت شده که در هیچ کجای دنیا این موضوع محقق نشده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید با تلاش، همت و امید قدردان نعمت انقلاب اسلامی بود بیان کرد: فرماندهان بسیج و بسیجیان باید در راه رساندن این انقلاب به حضرت حجت(عج) دست از تلاش و مجاهدت بر ندارند و بدانند راه رساندن انقلاب به حضرت مهدی(عج) ولایت فقیه است.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه امید به آینده ضرورت دارد اظهار داشت: آینده متعلق به اسلام، شیعیان علی(ع) و منتظران حضرت مهدی(عج) است و پایه این امید استقامت در راه حق است و این اراده خداست که حکومت آینده در دست مستضعفان دین‌مدار و موحد باشد.

وی با اشاره به اینکه در پایان سال آینده انتخابات مهمی در پیش است افزود: فرماندهان و مسئولان نظام باید در حفظ انقلاب مراقب باشند یعنی سرنوشت نظام و انقلاب باید به دست پاکان و عباد صالح خدا با حضور حداکثری مردم اتفاق بیفتد زیرا یکی از ویژگی های انقلاب ما مردمی بودن آن است و دشمن به دنبال گرفتن این ویژگی از انقلاب اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار