کد خبر: ۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶ 14 March 2015

مسابقات قرآن و مفاهیم اسلامی 14گانه مرحله مقدماتی استانی با حضور 200 دانش‌آموز دختر از شهرستان‌های اقلید، آباده، خرمبید و منطقه سده در شهرستان اقلید آغاز شد.

دانش‌آموزان قرآنی صبح امروز پس از آیین باشکوه استقبال که با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، مدیر آموزش‌ و پرورش و مسئولان شهرستانی و مردم ولایت‌مدار اقلید در دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد از ساعت 9 صبح در هفت رشته حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز و احکام به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسابقات در دو روز متوالی با حضور 200 دانش‌آموز دختر در 23 اسفندماه و 200 دانش‌آموز پسر در روز 24 اسفندماه برگزار خواهد شد که در هر رشته یک نفر برتر برای شرکت در مسابقات قرآن و مفاهیم اسلامی استانی انتخاب می‌شود.

مرحله مقدماتی استانی مسابقات قرآن و مفاهیم اسلامی شهرستان‌های اقلید، آباده، خرمبید و منطقه سده در سه حوزه دبیرستان امام خمینی، دبیرستان شاهد امام خامنه‌ای و امامزاده عبدالرحمان اقلید برگزار می‌شود.

طبق پیش‌بینی انجام‌شده این مسابقات تا ظهر امروز ادامه دارد و پس از پذیرایی از دانش‌آموزان در باغ ستاره شب اقلید، ساعت 3 بعدازظهر امروز با تجلیل از داوران، دانش‌آموزان و عوامل اجرایی و قرآنی این مسابقات در سالن امام رضای این شهرستان آیین پایانی مسابقات قرآن و مفاهیم اسلامی دانش‌آموزان دختر برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، صبح روز 24 اسفندماه 200 دانش‌آموز پسر شهرستان‌های اقلید، آباده، خرمبید و منطقه سده در هشت رشته حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشای نماز، احکام و اذان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

برچسب ها: مسابقات قرآن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار