معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه، بر تلاش برای حل مشکلات در این زمینه تأکید کرد و گفت: برای فعالیت در جبهه فرهنگی نباید منتظر مسئولان بود.
کد خبر: ۱۳۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 21 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: سعید کوشکی جهرمی ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموختگان دوره خط امام استانی 94 فارس که به همت بسیج دانشجویی این استان در دانشکده علوم و معارف قرآنی شیراز برگزار شد اظهار داشت: عدم شناخت موقعیت و عدم اقدام به‌موقع، مشکلاتی را برای کشور ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر مقابله در برابر دشمن افزود: عدم مقابله با دشمن و پذیرش تسلیم، ذلت را به دنبال دارد و در دفاع مقدس شهیدان، جانبازان و رزمندگان با دشمن مقابله کردند تا کیان دین اسلام و عزت انسان‌ها حفظ شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه، بر تلاش برای حل مشکلات در این زمینه تأکید کرد و گفت: برای فعالیت در جبهه فرهنگی نباید منتظر مسئولان بود.

کوشکی جهرمی بابیان اینکه شناخت امام موجب افزایش بصیرت می‌شود اضافه کرد: به فرموده امام سجاد (ع) کسی پیروز است که همراه با امام باشد.

وی با اشاره به مسئله نفوذ و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: برخی از افراد، دفاع از اسلام، فقط لقلقه زبانشان است اما خودشان عامل نفوذ هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در ادامه با اشاره به مسئله امر به‌ معروف گفت: عده‌ای در داخل کشور برای برهم ریختن سامانه فرهنگ دینی تلاش می‌کنند.

کوشکی جهرمی با تأکید بر هشیاری دانشجویان بیان داشت: قصه نفوذ را باید جدی گرفت چراکه دشمن می‌خواهد اراده، ایستادگی و مقاومت را از ما بگیرد.

وی با اشاره به راهکارهای جلوگیری از ناامیدی دانشجویان گفت: در این راستا باید دشمن‌شناسی و بررسی تهدیدات دشمن، روشنگری و مطالبه‌گری داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، بسیج را مظهر تلالو ارزش‌های اخلاقی دانست و با اشاره به قدرت دانشجویان بسیجی اظهار داشت: باید به بیانات مقام معظم رهبری اعتماد کرد چراکه پرچمی که ایشان گرفته‌اند به پیروزی می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار