فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به انتخابات پيش رو در اسفند ماه سال جاري، بر لزوم مشاركت مردم در برقراري امنيت، تأكيد كرد و گفت: يكي از افتخارات پليس اين است كه در انتخابات هيچگونه دخالتي نمي كند، بلکه تنها تامين کننده امنيت است.
کد خبر: ۱۲۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 09 November 2015
تابناک فارس به نقل از پلیس:سردار "احمد علي گودرزي"  با اشاره به اينکه پليس فارس آمادگي كاملي براي برگزاري انتخابات در سايه برقراري امنيت مناسب را دارد، گفت: بايد با شناخت و مطالعه دقيق، آسيب ها و تهديدات اجتماعي و همچنين اشراف اطلاعاتي مناسب، اقدامات خود را در راستاي تأمين نظم و امنيت در جامعه انجام دهيم.

وي خاطر نشان كرد: استكبار جهاني همه توان خود را به كار بسته تا بيشترين ضربه را به نظام جمهوري اسلامي ايران وارد كند كه خوشبختانه تاکنون با تلاش نيروهاي امنيتي و انتظامي در اين راه ناكام مانده است.

گودرزي با تأكيد بر افزايش توان عملياتي كاركنان، اظهار داشت: كسب رتبه هاي برتر فرماندهي انتظامي استان فارس در سطح كشور، حاصل تلاش و جديت يكايك كاركنان انتظامي اين استان، است.

وي با اشاره به اينكه خوشبختانه كشور ما تجربه بسيار گرانبهايي در خصوص برگزاري انتخابات دارد، افزود: همواره عده اي به دنبال ايجاد نا امني در جامعه هستند كه آنها با اقدامات مؤثر پليس، در اين راه ناكام مي مانند.

فرمانده انتظامي استان فارس ايجاد ناامني رواني، بزرگنمايي مشكلات و آسيب هاي اجتماعي و ايجاد اختلاف را از مهمترين تهديدات حوزه انتخابات عنوان كرد.

گودرزي با بيان اينكه يكي از افتخارات پليس اين است كه در انتخابات هيچگونه دخالتي نمي كند، افزود: مأموران نيروي انتظامي تأمين كننده امنيت هستند و با اشراف اطلاعاتي مناسب مأموريت هاي خود را انجام مي دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار