نائب رئیس اتاق اصناف شیراز گفت:هر ساله شاهد هستیم با وجود ابلاغات کتبی، عده ای از فروشندگان سعی بر فروش محصولات صنایع دستی و سوغات دیگر استان ها دارند که این امر باعث شده محصولات صنایع دستی و سوغات استان در این ایام از چشم مسافران پنهان بماند.
کد خبر: ۱۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶ 10 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛خسرو فروغان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه امسال تلاش داریم با فروشندگانی که در بازارچه های محلی سعی بر فروش محصولات دیگر استان های کشور دارند برخورد کنیم، بیان کرد: هر ساله شاهد هستیم با وجود ابلاغات کتبی، عده ای از فروشندگان سعی بر فروش محصولات صنایع دستی و سوغات دیگر استان ها دارند که این امر باعث شده محصولات صنایع دستی و سوغات استان در این ایام از چشم مسافران پنهان بماند.

وی بابیان اینکه امسال علاوه بر نظارت بیشتر تیم بازرسی اصناف ،تعداد بازارچه های عرضه محصولات استان وسوغات شیراز افزایش می یابد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با این اقدام ساماندهی بیشتری در بین اصناف انجام بگیرد.

نائب رئیس اتاق اصناف شیراز اضافه کرد: با برنامه ریزیهایی انجام شده از جانب اتاق و مسئولان اتحادیه های شیراز، تلاش داریم در ایام نوروز تمامی اصناف و دکان هایی که نیازهای مسافرین را در امر رفاهی و خدماتی تامین می کنند بطور کشیک فعال باشند تا بتوانیم مطلوب ترین خدمات رابه مسافرین ارایه دهیم.

فروغان تلاش برای ساماندهی بیشتر افرادی که بطور غیر قانونی فعالیت دارند را در اولویت این اتاق دانست وگفت: ضروری است علاوه بر حمایت مسئولان، شهروندان نیز با مشاهده کم فروشی و دیگر مواردی که جامعه اصناف شهر را خدشه دار می کند از طریق سامانه 124 اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم با متخلفین برخورد قاطعانه تری داشته باشیم.

وی حمایت سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری شیراز را مهمترین رکن در امر ساماندهی مشاغل اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری که بین دستگاهای متولی با این نهاد وجود دارد در تلاش هستیم نواقص این جامعه را مرتفع کنیم تا رضایتمندی شهروندان را بدست آوریم.

فروغان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فرهنگ خرید از واحدهای صاحب پروانه اشاره کرد وگفت: باید شهروندان این موضوع را حس کنند تاخرید از فروشندگانی که به طور قانونی فعالیت دارند در اولویت قرار بگیرد تادر زمان تخلف، این اتاق بتواند رسیدگی بیشتر داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار