معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب امسال فارس با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد از سوم تا هشتم آذر ماه به همراه تفاوت های ویژه ای برای ریشه دارترین رویداد حوزه فرهنگ برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 01 November 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان: بهاره شفیعی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب امسال فارس با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد از سوم تا هشتم آذر ماه به همراه تفاوت های ویژه ای برای ریشه دارترین رویداد حوزه فرهنگ برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سوم آذر ماه جاری با حضور سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و ناشران کشوری و استانی به همراه اصحاب فرهنگ و ادب و هنر در محل نمایشگاه های بین المللی شهرک گلستان شیراز برگزار می شود، افزود: تعداد ناشران متقاضی که تا کنون ثبت نام کرده اند را ۷۲۹ و تعداد ناشران مستقل را نیز ۴۵۹ است.

 شفیعی، محدود کردن ناشران شرکت‌ کننده در نمایشگاه کتاب استان فارس را در راستای ارتقای سطح کیفی نمایشگاه اعلام داشت و گفت: امید است با دعوت ناشران برتر و شاخص کشور، فرصت به‌ وجود آمده در عرضه کتاب را به حضور ناشران و کتابهایی اختصاص دهیم که احتمال کمتری برای حضور در استان دارند و بر این اساس سیستم پخش کتاب استان و بخصوص کتابفروشان فارس نیز آسیب کمتری ببینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار