معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: شهر شیراز در سال 96 میزبان رقابت های فوتبال دانش آموزان قاره آسیا خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمد جعفری افزود: شیراز از ظرفیت میزبانی رقابت های ورزشی در رشته های مختلف برخوردار است و به همین دلیل به عنوان میزبان رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیایی انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: سه دانش آموز استان فارس در سال های گذشته در تیم های فوتبال و فوتسال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند که کسب مقام های اول و دوم رقابت های آسیایی به همراه تیم فوتبال زیر 18 سال ایران در سال های 93 و 94 از جمله افتخارات آنها است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به هزینه شش میلیارد ریالی این اداره کل در سال 93 برای بازسازی زمین چمن، سکوهای تماشاگران و رختکن مجموعه ورزشی دانش آموزی بعثت شیراز، ابزار امیدواری کرد که با ساخت خوابگاه تیم های ورزشی در این مجموعه در سال های آینده، شیراز میزبانی شمار بیشتری از رقابت های ورزشی دانش آموزی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در استان فارس، اقدام اسدالله بخشی، خیر فارسی در زمینه ساخت سالن چند منظوره ورزشی مجموعه بعثت را ستود و گفت: این سالن ورزشی در زمان بهره برداری در خدمت دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

عملیات ساخت سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی بعثت شیراز چهارشنبه ششم آبان آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار