معاون استاندار جهرم از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز برای نخستین بار در جهرم خبر داد.صحرائیان ادامه داد: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در جهرم سبب همراهی مردم با مسئولان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 27 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي فرمانداري ويژه جهرم: معاون استاندار با اشاره به تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز برای نخستین بار در جهرم گفت: تشکیل این‌ چنین انجمن‌ها سبب همراهی مردم با مسئولان می‌شود.

صحرائیان هدف از راه‌اندازی این انجمن را جذب کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت کتابخانه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: 500 میلیارد ریال اعتبار  از محل 2 درصد نفت و گاز به کتابخانه بخش کردیان جهرم اختصاص یافت.

وی افزود: مسئولان جهرم آمادگی لازم جهت در اختیار قرار دادن زمین و مجوز ساخت و برخی دیگر از امکانات به خیرین در راستای ساخت کتابخانه مرکزی دارند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم با بیان اینکه مشکلات آب و جاده در جهرم در اولویت تامین اعتبار دولتی است، تصریح کرد: به دلیل کمبود بودجه نمی‌توان به ساخت و ترویج کتابخانه‌ها کمک قابل توجهی کرد لذا باید در این خصوص از پتانسیل خیرین و دلسوزان استفاده شود.

صحرائیان با اشاره به اینکه شهرداری مکلف شده است نیم درصد از عوارض دریافتی خود را در اختیار کتابخانه‌های عمومی قرار دهد، تصریح کرد: این قانون در شهر جهرم امسال و پارسال تحقق‌یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار