فرماندار ویژه لارستان: امنیت قابل قبولی در لارستان وجود دارد و این به خاطر لطف خداوند و تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین و وحدت تحسین‌برانگیز در این منطقه است.
کد خبر: ۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱ 09 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛علی‌اکبر نجیب‌زاده عصر امروز با حضور در روستای زروان، از توابع بخش صحرای باغ شهرستان لارستان، با دهیار، اعضا شورای اسلامی، معتمدان و قشرهای مختلف مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات اهالی آن قرار گرفت.

در این نشست ابتدا محمد حیدری عضو شورای اسلامی روستای زروان به نمایندگی از مردم این روستا، اهم مشکلات و نیازمندی‌های روستا را عدم آنتن‌دهی موبایل، اختصاص تلفن ثابت، تجدیدنظر در طرح هادی روستا، بهسازی و تعریض جاده‌های اصلی و فرعی آن مطرح کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی در جمع مردم روستای زروان اظهار داشت: جاده‌های منطقه صحرای باغ باید تعریض و بهسازی شود که این کار شروع‌ شده است.

وی تصریح کرد: امنیت قابل قبولی در لارستان وجود دارد و این به خاطر لطف خداوند و تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین و وحدت تحسین‌برانگیز در این منطقه است.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و حمایت رهبر معظم انقلاب کارها را روبه‌جلو می‌برد که به حول و قوه اللهی دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم گشایشی بشود و اعتبارات بیشتری به منطقه لارستان بزرگ اختصاص یابد تا عمران و آبادانی به همراه داشته باشد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه به احداث پست برق بلغان نیز اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این پست برق تا چند سال آینده برق مطمئنی در روستاهای بخش‌های بنارویه، جویم و اوز حاصل خواهد شد که در این مورد 80 درصد کار این پروژه در این دولت صورت گرفته است.

نجیب‌زاده بابیان اینکه وحدت و همبستگی مردم لارستان زبانزد عام و خاص است؛ اظهار داشت: هیچ قدرتی نمی‌تواند به وحدت ما آسیب برساند که اگر خدای نکرده ذره‌ای به این وحدت خدشه‌ای وارد شد هم شیعه و هم سنی ضرر خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای این وحدت علمای بزرگ تشیع و تسنن زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند پس ما نیز باید این وحدت را روزبه‌روز گسترش و نسل به نسل منتقل دهیم.

وی در پایان سخنانش از مردم خواست که دست‌به‌دست یکدیگر دهند و عمران و آبادانی و پیشرفت را برای منطقه و روستای خود به ارمغان آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار