رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:باوجود فرصت‌های ارزشمند برای پیشرفت و توسعه شیراز و استان فارس، در طول سالیان، غفلت‌های بسیاری بر آن روا داشته شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شیراز؛ غلام مهدی حقدل در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس بر ظرفیت‌های این دیار تأکید کرد و اظهار داشت: باوجود فرصت‌های ارزشمند برای پیشرفت و توسعه این شهر و استان فارس، در طول سالیان، غفلت‌های بسیاری بر آن روا داشته شده است.

وی افزود: دیدگاه نه چندان خوشایند دوران طاغوت به شهر شیراز از طرفی و تکیه بر تنها بخشی از داشته‌هایآنبا شعارشهر «گل و بلبل»، شیراز را از رشد همه‌جانبه به ویژهدر زمینه‌های صنعتی دور کرده است.

به گفته وی، امروزعلاوه بر محرومیت‌های بسیاری که متوجه این استان است،عمده‌ترین مشکل جوانان فارس بیکاری بوده و صدا‌و‌سیما باید بلندگویی برای رساندن این محرومیت‌ها به گوش مسئولان و متولیان باشد.

حقدل در بخش دیگری از سخنان خود، از فرهنگ به عنوانحلقه اتصال زنجیره سازمان‌ها و نهادهای مختلف جامعه یاد کرد وبا بیان این مطلب که شورای چهارم شورایی فرهنگ‌محور است،گفت: این شهر به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) شرایطخوب و قابل توجهی از لحاظ توجه به فرهنگ و اقدامات فرهنگی دارد و این موفقیتنتیجههمدلی و همراهی مجموعه‌های مختلف است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز انعکاس این اتحاد و همدلی موجود بین دستگاه‌های شهری و عملکرد آنها را از وظایف صدا‌و‌سیما در راستای تنویر افکار عمومی و افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار