مدیرعامل گاز استان فارس بیان داشت : عملیات اجرایی گازرسانی به 329 روستا در سطح استان فارس امسال شروع شده که امیدواریم تا پایان سال جاری نیمی از این روستاها به جمع مشترکان گاز بپیوندند.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 25 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مهندس هوشنگ محمدی اظهار داشت : در طول دو سال خدمات دولت تدبیر و امید در بخش گازرسانی به روستاها شاهد افزایش 50 درصدی گاز رسانی بوده ایم که این امر در نوع خود کم نظیر بوده است.

مدیرعامل گاز استان فارس همچنین گفت : طی یکسال اخیر یک هزار و 286 کیلومتر شبکه گاز در استان فارس اجرا شده که بواسطه آن 191 روستا و 13 شهر استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل شدند.

محمدی گفت : در گازرسانی به شهرها و روستاهای بددون گاز تلاش مصاعفی صورت پذیرفته که در نوع خود نسبت به سال های قبل بی سابقه بوده است.

وی گفت: در همین مدت 13 هزار و 387 فقره انشعاب شهری و 10 هزار و 522 فقره انشعاب روستایی در سطح این استان نصب شده که تاکنون 94 هزار و 120 مشترک جدید به جمع مشترکین گاز کشور اضافه شده اند.

محمدی بیان اینکه 46 صنعت عمده از نظر مصرف گاز در سطح استان وجود دارند گفت: این تعداد مصرف کننده عمده گاز بیش از 10 هزار مترمکعب در ساعت مصرف گاز دارند و سه هزار و 403 مصرف کننده صنعتی دیگر مصرف کنندگان جزء هستند که کمتر از 10 هزار مترمکعب در ساعت مصرف گاز دارند.

مدیرعامل گاز فارس افزود : هم اکنون 68 ناحیه صنعتی در این استان یا گازدار هستند یا عملیات اجرایی آنها شروع شده ضمن اینکه به طور همزمان عملیات گازرسانی به 10 شهر نیز در دست اجراست.

وی گفت: مابقی شهرها عملیات اجرایی آنها در دست مطالعه و طراحی است که به زودی عملیات گازرسانی آنها نیز شروع خواهد شد.

وی همچنین گفت:عملیات اجرایی گازرسانی به 23 روستای شهرستان لامرد با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در سال جاری آغاز شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار