تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) قصد داریم مساله تشییع اموات در این حرم مطهر برداشته شود و فقط اموات طواف داده شود.وی افزود هم اینک ناامنی ها و ناهنجاری هایی به دلیل وجود اراذل و اوباش، مهاجران و قاچاقچیان در بافت قدیم و اطراف این حرم مطهر وجود دارد که مشکلاتی را برای این حرم و زائران حرم مطهر ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 22 October 2015
حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) برادر بزرگوار حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) عصر چهارشنبه با حضور فرمانده انتظامی استان فارس غبارروبی شد.

تابناک فارس به نقل از ایرنا: تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در این آیین گفت: از این به بعد اموات در حرم سید علاالدین حسین(ع) تواف داده می شوند.

حجت الاسلام سید محی الدین طاهری افزود: قصد داریم مساله تشییع اموات در این حرم مطهر برداشته شود و فقط اموات طواف داده شود.

وی بیان کرد: توسعه فیزیکی و گسترش حرم مطهر وظیفه اوقاف و این حرم مطهر است که این مهم باید به گونه ای گسترش یابد که مردم دغدغه ای برای حضور نداشته باشند.

طاهری اظهارداشت: حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) بسیار مورد اقبال و توجه مردم فارس است که انتظار داریم زمینه حضور بدون دغدغه مردم در این حرم مطهر بیش از گذشته فراهم شود.

رئیس هیات امنای آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین (ع) اضافه کرد: هم اینک ناامنی ها و ناهنجاری هایی به دلیل وجود اراذل و اوباش، مهاجران و قاچاقچیان در بافت قدیم و اطراف این حرم مطهر وجود دارد که مشکلاتی را برای این حرم و زائران حرم مطهر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: حرم های مطهر در شهر شیراز به ویژه حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سید علاءالدین حسین(ع) بایدکانون فعالیت ها باشند که رفع مشکلات این حرم های مطهر باید هرچه سریع تر با همدلی مسئولان رفع شود.

طاهری با بیان اینکه همراهی بیشتر نیروی انتظامی باعث جلوگیری از مشکلات و آرامش بیشتر زائران این حرم مطهر می شود عنوان داشت: تلاش می کنیم فضای این حرم مطهر عاری از تخلف باشد که در این زمینه پلیس راهور در گره گشایی قفل اطراف حرم مطهر تلاش مضاعف کند.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز افزود: مکان های مقدس امید و پناهگاه دل های مردم هستند و حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) میزبان حضور مردم و زائران بسیاری از داخل و خارج از استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار