فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون دوستی و رفاقت بیش‌ازحد اولیا با فرزندانشان و یا سختگیری بی‌سبب و غیرمعمول آنان را مشکل‌آفرین و معضلی در پیش روی فرزندشان عنوان کرد و از آنان خواست جانب حد وسط را در برخورد با فرزندان رعایت و با صبر و حوصله به وظیفه خطیر تربیتی خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 21 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:مهرداد مشوق در آیین انجمن اولیا و مربیان که با حضور جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان در باشگاه فرهنگیان کازرون برگزار شد در سخنانی به برخی آسیب‌های اجتماعی، تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز تمام تلاش دشمنان در برهم زدن آرامش روحی و روانی خانواده‌های ایرانی بوده که با ترفندها و نقشه‌های گوناگون وارد عمل می‌شوند.

وی ترویج انواع موادمخدر در جامعه به‌ویژه در میان جوانان را ازجمله اهداف شوم دشمنان برشمرد و تصریح کرد: امروزه اعتیاد به موادمخدر از نوع صنعتی سن اعتیاد را پایین آورده و به‌منزله زلزله‌ای ویرانگر کانون خانواده‌ها را متلاشی می‌کند.

فرمانده انتظامی کازرون بابیان اینکه با یک‌بار استفاده از مواد مخدر صنعتی فرد استعمال کننده دچار اعتیاد، اختلال مغزی و سیستم عصبی می‌شود افزود: خانواده‌ها باید مراقب رفتار مشکوک و غیرمتعارف فرزندانشان در بعد تغذیه، بی‌خوابی، آشفتگی و نحوه صحبت کردن آنان باشند و در صورت مشاهده رفتاری شک‌برانگیز مراتب را فوری به مشاوره متخصص در آموزش‌وپرورش و نیروی انتظامی در میان بگذارند.

مشوق در ادامه از اولیای دانش‌آموزان این شهرستان درخواست کرد سیستم‌های مجازی و رایانه مورداستفاده فرزندان خود را زیر نظر بگیرند و سعی کنند میز رایانه را به‌گونه‌ای در اتاق قرار دهند که به‌محض باز شدن در رایانه قابل‌مشاهده باشد.

وی دوستی و رفاقت بیش‌ازحد اولیا با فرزندانشان و یا سختگیری بی‌سبب و غیرمعمول آنان را مشکل‌آفرین و معضلی در پیش روی فرزندشان عنوان کرد و از آنان خواست جانب حد وسط را در برخورد با فرزندان رعایت و با صبر و حوصله به وظیفه خطیر تربیتی خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان عامل برخی بی‌اعتقادی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل سرقت، زیاده‌خواهی‌های غیرمتعارف و بدحجابی را وجود تبلیغات سوء کانال‌های مخرب ماهواره‌ای دشمنان برشمرد و گفت: چنانچه ترغیب شود که مردم دیش‌های ماهواره‌ای خود را جمع‌آوری کنند نقشه‌های شوم دشمنان بر آب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار