برنامه های ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اعلام شد .
کد خبر: ۱۱۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 21 October 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت : در روز تاسوعای حسینی از نماز صبح تا ساعت 23 ویژه برنامه های قرائت زیارت عاشورا، ترتیل خوانی قرآن کریم، نوحه خوانی، مرثیه سرائی و عزاداری و تشکیل حلقه های معرفت با موضوع حماسه حسینی در حرم مطهر برگزار می شود .

در این روز دسته های سینه زنی و زنجیر زنی نیز برای عرض ارادت خود را به حرمین مطهر می رسانند و در رثای سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا به عزاداری خواهند پرداخت.

بهارلو افزود : در شب عاشورا نیز با حضور نمازگزاران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) مراسم نوحه خوانی و عزاداری با مداحی ذاکران اهل بیت (ع)، برپا می شود .

سخنرانی در تشریح علت قیام و نهضت سرخ حسینی ، نماز ظهر عاشورا ، مراسم شام غریبان امام حسین (ع) و یاران باوفایش از دیگر برنامه هایی که در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار می شود.

تعزیه و تئآتر خیابانی، ارائه خدمات مشاوره رایگان، نمایشگاه ستارگان بصیرت ، مسابقه عکس با موبایل و جلسات سخنرانی با حضور کارشناسان مذهبی با محوریت تبیین اهداف قیام کربلا از دیگر برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم نورانی حضرت شاهچراغ (ع) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار