نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز:روابط کارگر و کارفرما رابطه دو برادر است که یکی سرمایه و پول دارد و یکی بازوی کار و فکر اما هر دو باید یک هدف را دنبال کنند.وی اضافه کرد: باید در تعاریفی که در این زمینه در قانون کار وجود دارد اصلاحاتی انجام شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 17 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله اسدالله ایمانی در دیدار با معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  گفت: با توجه به اینکه بیکاری در میان تحصیل کرده های ما بیش از سایر گروه ها خودنمایی می کند، باید یک باز تعریف از کار داشته باشیم.

وی اصلاح روابط کارگر و کارفرما را نیز ضروری دانست و گفت: روابط کارگر و کارفرما رابطه دو برادر است که یکی سرمایه و پول دارد و یکی بازوی کار و فکر اما هر دو باید یک هدف را دنبال کنند.
وی اضافه کرد: باید در تعاریفی که در این زمینه در قانون کار وجود دارد اصلاحاتی انجام شود.

آیت الله ایمانی، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن 10 میلیون نفر در کشور را یک افتخار و موفقیت بزرگ دانست و افزود: خدمات بیمه باید برای اقشار مختلف تعریف و چتر بیمه بر سر طبقات و گروههای مختلف مردم گسترده شود.

سید علی اکبر طاهایی، شنبه در دیدار با امام جمعه شیراز افزود: امروز در بیمارستان های دولتی از جمله مراکز درمانی تامین اجتماعی، به واسطه اجرای طرح بیمه سلامت، اقدامات درمانی و عمل های پرهزینه با کمترین رقم و یا بدون پرداخت هیچ وجهی از سوی بیمار، انجام می شود.

وی ادامه داد: هم اینک بیش از 10 مرکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی در استان فارس به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارائه می دهند.

طی دو سال گذشته در دولت تدبیر و امید، 10 میلیون نفر از افراد آسیب پذیر و فاقد پوشش بیمه ای، در قالب طرح بیمه سلامت همگانی به صورت رایگان تحت پوشش قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار