ملی‌پوش وزنه‌برداری از اوضاع آشفته ورزش استان خود گله‌مند است و می‌گوید رییس هیات تنها از اسم وزنه‌برداری سوء استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴ 07 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از ایسنا جابر بهروزی درباره وضعیت وزنه‌برداری استان فارس اظهار کرد: رییس هیات وزنه‌برداری فارس، رییس دانشگاه مرودشت هم هست بنابراین به خاطر درست کردن رزومه برای خود از وزنه‌برداری سوء استفاده می‌کند در حالی که به عنوان رییس وزنه‌برداری فارس دفتر هم ندارد و معلوم نیست چه کاری انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: به خاطر عابدین عمادی وزنه‌برداری استان از هم پاشیده شده و فارس که پیش از این سه سال قهرمان کشور شده بود، در چند مسابقه مقامی نیاورده است. البته باز هم مهره‌های خوب دارد اما به خاطر بی‌توجهی و لج و لجبازی مربیان بی‌انگیزه شده‌اند. البته من شنیده‌ام قرار است اداره کل ورزش و جوانان فارس او را برکنار کند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران ادعا کرد: مربیان چند شهرستان و استان به خاطر مبلغ اندک پول با هم درگیر شده‌اند و حتی چند مربی تعدادی از وسایل بدنسازی و میله و صفحه را که غیر قابل فروش است با خودشان برده‌اند و من شنیده‌ام که مقداری را فروخته‌اند و مقداری را انبار کرده‌اند و کسی نیست پیگیر باشد.

وی افزود: این افراد دارند خیانت می‌کنند چرا که وسایل برای بیت‌المال است و تنها در این میان وزنه‌برداران ضرر می‌کند. در کل اوضاع خیلی آشفته است. رییس هیات می‌گوید با این مربیان نمی‌تواند کار کند و در این بین فقط تیم را نابود کرده‌اند و تمام رده های سنی از نونهالان تا بزرگسالان خراب شده اند بنابراین من به خاطر شرایط استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار