پنج پروژه عمرانی طرح تحول نظام سلامت در استان فارس به شیوه ویدئو کنفرانس و به صورت نمادین در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 15 October 2015
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : این پروژه ها شامل تخت های ویژه بیمارستان شهید مطهری مرودشت، ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج، بخش درمان سرپایی سرطان بیمارستان آنکولوژی امیر، بهسازی اتاق استراحت پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز و کلنگ زنی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین بود است که در مجموع با اعتبار 150 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

به گفته رضا زاده ، در بیمارستان شهید مطهری مرودشت با افتتاح این پروژه، تعداد تخت های ICUجراحی از پنج تخت به هفت تخت، در ICUداخلی از چهار تخت به 6تخت و درNICU از پنج تخت به هفت تخت افزایش یافت.

این بیمارستان به عنوان بزرگ ترین بیمارستان شمال فارس، ماهانه به صورت میانگین، به 35هزار بیمار به صورت بستری و سرپایی خدمت رسانی می کند.

در بیمارستان نبی اکرم(ص) خنج نیز به عنوان یکی از بسته های طرح تحول نظام سلامت، اقدامات صورت گرفته در زمینه هتلینگ بیمارستان، همزمان با سایر پروژه های استان فارس افتتاح شد.

بخش درمان سرپایی سرطان در بیمارستان آنکولوژی امیر، دیگر پروژه افتتاحی به شیوه ویدئوکنفرانس بود که توسط یکی از کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان امیر افتتاح شد و به چرخه خدمت رسانی به این بیماران پیوست.

دکتر سهیلا زارعی فر ، رئیس بیمارستان آنکولوژی امیر ، آغاز به کار این بخش بیمارستانی را گام موثری در توسعه خدمت رسانی به این بیماران عنوان کرد.

در بیمارستان شهید رجایی شیراز نیز اتاق استراحت پرستاران با تجهیزاتی جدید به بهره برداری رسید و آخرین پروژه افتتاحی ، کلینیک ویژه بیمارستان قطب الدین بود.

این کلینیک برای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی، با 47اتاق معانیه پزشک، هشت یونیت دندانپزشکی، یک داروخانه ، یک اتاق احیاء، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق های اندوسکوپی و نوار مغز و دیگر تجهیزات لازم، در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار