مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: دست دادن‌های سیاسی، زشتی رابطه با آمریکا را از میان می‌برد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 12 October 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور امشب در نخستین همایش هم‌اندیشی ائمه جماعات هیئت امنا و فرماندهان بسیج غرب شیراز در سخنانی اظهار داشت: تغییر سبک زندگی، مهار جمهوری اسلامی ایران در قالب رفتار و ساختار و به ابتذال کشاندن و بی‌هویت کردن جامعه اسلامی مهم‌ترین راهبرد و استراتژی نظام سلطه است.

وی با اشاره به اینکه دست دادن‌های سیاسی، زشتی رابطه با آمریکا را از میان می‌برد، افزود: با تأسی از ماه محرم باید فرهنگ، اخلاق و بصیرت دینی را در تمام سطوح جامعه گسترش داده و در مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: جامعه اسلامی بدون اتکا به مسجد و اماکن مذهبی در برابر زیاده‌خواهی‌های ابرقدرت‌ها منزوی و گوشه‌نشین خواهد شد و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها برای گسترش و ترویج فرهنگ‌ محوری مسجد استفاده کرد.

حاجی‌پور بیان داشت: اختلاف میان روحانیان و هیئت‌امنای مساجد موجب رکود، انفعال و انزوای مساجد و خالی بودن این مکان مذهبی از افراد مؤمن، متدین به‌ویژه نسل جوان خواهد شد که ضربات جبران‌ناپذیری را به اهداف ایران اسلامی وارد می‌کند.

وی اضافه کرد: مسجدی که امام جماعت آن حالت انزوا و خاموشی داشته و از مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، احکام و آموزشی به دور باشد هیچ‌گاه در مقابل شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن موفق نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس بیان داشت: امام جماعت مساجد برای ایجاد تعامل و برقراری ارتباط با نسل جوان از هنر، مقوله‌های معرفتی، آموزش‌های دینی و بصیرتی استفاده بهینه کنند تا شاهد حضور پرشور جوانان در مکان‌های مذهبی باشیم.

حاجی‌پور اظهار داشت: رمز موفقیت و رسیدن به اهداف و آرمان‌هایی که موردنظر ائمه جمعه و جماعات بوده داشتن اخلاق، اخلاص، صداقت و عالم بودن به مسائل علمی است و در غیر این صورت بنیه اعتقادی و ضعف ایمانی را در جامعه گسترش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار