تولیت مسجد جامع عتیق با اشاره به اینکه این مسجد قدیمی ترین مسجدی شیعی در کشور محسوب می شود، گفت: باید مسجد عتیق را از این انزوایی که در آن قرار گرفته است خارج کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 09 October 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام سید محمدابراهیم دستغیب، تولیت مسجد جامع عتیق امروز (16مهر) در مراسم تنفیذ احکام اعضای هیئت امنای این مسجد با اشاره به اینکه شان این مسجد بیش از این است، گفت: این مسجد قدیمی ترین مسجدی شیعی در کشور محسوب می شود.

 وی با یادآوری این مطلب که مسجد در طول انقلاب سنگر شهید دستغیب بوده است و اظهار داشت: بعد از انقلاب نیز نقش مهمی داشته و در خصوص اعزام نیرو به جبهه ها از این مسجد را نیز نمی توان انکار کرد.

حجت الاسلام دستغیب با یادآوری این مطلب که تاثیری که مسجد در مورد تفکر انقلابی داشته بسیار زیاد است، تاکید کرد: باید مسجد عتیق را از این انزوایی که در آن قرار گرفته است خارج کنیم.

 وی با اشاره به اینکه امروز پتانسیل خوبی در این مسجد وجود دارد، تصریح کرد: موجی از آموزه های شهید دستغیب بوده به خاطر کم توجهی ها کمرنگ شده است.

 در ادامه دکتر محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: کار با اخلاص و اعتقاد پیش برود و برای هر کاری که بتوانیم برای احیای این محل در خدمت هستیم.

 خاطر نشان می شود، سید محمدابراهیم دستغیب به عنوان رئیس هیئت امنا، حجت الاسلام سقاچی، دکتر محمدهادی ایمانیه، مهندس علیرضا پاک فطرت، مهندس رضا محمدیان، سید نیما نبوی و مهندس محمد هاشمی نژاد فرد به مدت سه سال به عنوان اعضای این هیئت امنا معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار