دو نفر از اشرار در منطقه ماهور گرکانی _حد فاصل بین استان بوشهر و فارس _ که در چند ماه گذشته در بین مردم این منطقه ایجاد رعب و وحشت می کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی فارس به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۱۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶ 05 March 2015
سردار احمد علی گودرزی که خود بر انجام عملیات مقابله با این اشرار نظارت داشت، عصر پنجشنبه افزود:این اشرار با ایجاد راه بندان و سرقت ، تجاوز به نوامیس مردم و حتی انجام یک فقره قتل در استان بوشهر موجب ایجاد رعب و وحشت در میان مردم منطقه ماهور گرکانی شده بودند.

وی بیان داشت:ازچند ماه قبل موضوع برخورد با این اشرار در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و تکاوران قرار گاه عملیاتی صالحین نیروی انتظامی استان فارس که بتازگی برای برخورد با اشرار مسلح و قاچاقچیان راه اندازی شده است، در 48 ساعت گذشته در

منطقه ای کوهستانی و در مسیری که این اشرار تردد می کردند به کمین نشستند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت:هنگامی که این اشرار قصد عبور از این منطقه کوهستانی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه ماهور گرکانی داشتند در درگیری با تکاوران قرارگاه عملیاتی صالحین به هلاکت رسیدند و همین امر موجب شادی و خشنودی اهالی این منطقه شد.

گودرذی ادامه داد:ازاین اشرار دو قبضه سلاح جنگی ، تعدادی خشاب و فشنگ ، دوربین و تجهیزات نظامی کشف شد .

فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان داشت:تعداد اشرار منطقه ماهور گرکانی پیش از این پنج نفر بودند که نیروی انتظامی کازرون سه نفر از آنها را قبلا دستگیر کرده بود و دو نفر آنها هم امروز (پنجشنبه) به هلاکت رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار