سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با اقلیت‌های مذهبی این استان اظهار داشت: با توجه به آموزه‌های دینی ما رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت برای تمام ‌کسانی که تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستند، وظیفه متولیان امنیت در جامعه است و در این زمینه پلیس از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 08 October 2015

به گزارش دریافتی تابناک فارس:وی ادامه داد: در این راستا پلیس فارس نیز بر اساس وظیفه ذاتی، تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت شهروندان، اقوام و ادیان اللهی به‌کار برده و با مشارکت مردم و مسئولان، بالاترین احساس امنیت در کشور را مردم این استان دارند.

فرمانده انتظامی استان فارس به رویکرد دانش‌بنیادی و علمی پلیس اشاره کرد و افزود: امروز با این رویکرد پلیس، تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی روزبه‌روز افزایش پیدا کرده است و بیشتر جرائم اعم از جرائم فضای مجازی و جرائم خشن با روش‌های علمی در استان فارس کشف می‌شوند.

گودرزی یکی از شرایط مسلمان بودن را رسیدگی به امور ایثارگران و همسایگان عنوان کرد و گفت: تمام اقلیت‌های مذهبی که در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک شهروند ایرانی زندگی می‌کنند مانند سایر مردم، از امنیت خوبی برخوردار و آنان نیز ضمن همکاری با پلیس در ایجاد امنیت پایدار و توسعه‌یافته سهیم و شریک هستند.

در این دیدار مسئولان اقلیت‌های مذهبی در استان فارس نیز ضمن تبریک هفته ناجا، کار پلیس را مقدس و امنیت، آسایش و راحتی خود را مدیون زحمات پلیس دانستند.

در پایان توسط مسئولان اقلیت‌های مذهبی با اهدا لوح به سردار گودرزی از همکاری و تعامل مناسب پلیس فارس با اقلیت‌های مذهبی و تلاش فرماندهان و کارکنان انتظامی این استان در ایجاد امنیت مطلوب در این استان، تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار