نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید نسبت به وزارتخانه و سازمان‌های خود در سطح ملی دارای روحیه مطالبه‌گری باشند.
کد خبر: ۱۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱ 04 March 2015

به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، سید حسین ذوالانوار اظهار داشت: زمانی فردی مسئولیتی را قبول می‌کند باید با جدیت به دنبال ارتقا جایگاه مسئولیتی خود باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نباید افراد در حوزه مسئولیتی خود دچار روزمرگی شوند و ارباب‌رجوع و مسائل روزانه آن‌ها را از اهداف سازمانی خود دور کنند.

وی گفت: مسئولان باید سعی کنند در دستگاه خود تحولی جدی ایجاد کنند و نباید تنها به اداره مسائل روزانه سازمان تحت مسئولیت بسنده شود.

ذوالانوار افزود: اگر مدیران در دستگاه خود اهداف بزرگ تعریف کنند به‌یقین فضای تلاش و کوشش در سازمان شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین تهدید توسعه در یک منطقه زمانی شکل می‌گیرد که مسئولان دچار بی‌تفاوتی در مسئولیت شوند و به دنبال تحول بزرگ نباشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این بی‌تفاوتی سبب می‌شود که مدیران تنها به مسائل روزانه سازمان مشغول شوند.

وی بیان کرد: نتیجه این بی‌تفاوتی شکل‌گیری فضای رخوت در سازمان‌ها و ادارات است و در چنین شرایطی نمی‌توان به توسعه و رفع محرومیت‌ها امیدوار بود.

ذوالانوار ادامه داد: اگر مدیران قدر جایگاه خود را بدانند و با علاقه به انجام‌وظیفه در سازمان بپردازند به‌یقین همکارانشان نیز با امید و انگیزه فراوان کار را دنبال می‌کنند.

وی گفت: مشکل ما در استان فارس این است که مدیران کمتر به دنبال پروژه‌های بزرگ بوده‌اند و سعی کرده‌اند در حوزه مدیریتی ریسک نکنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیران باید نسبت به وزارتخانه و سازمان‌های خود در سطح ملی دارای روحیه مطالبه‌گری باشند.

وی اضافه کرد: اگر مدیری به دنبال حق این استان باشد و روحیه مطالبه‌گری داشته باشد به‌یقین حمایت مدیریت ارشد این استان و نمایندگان را به همراه دارد و نیازی نیست نگران جایگاه خود باشد.

ذوالانوار بیان کرد: برخی مدیران نتوانستند جایگاه این استان را به مافوق‌های خود انتقال دهند و آن‌گونه که شایسته است حق فارس را مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: برخی افراد برای رسیدن به مقام مدیریت بسیار تلاش می‌کنند اما زمانی که به مدیریت برسند اسیر بی‌تفاوتی و روزمرگی می‌شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره تأکید کرده‌ایم باید از مدیرانی استفاده شود که به مقام خود جایگاه بدهند نه اینکه از آن صندلی بخواهند صاحب جایگاه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار