معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز بیان داشت: در عملیات اجرایی و نگهداری از اموال، فضای سبز و تجهیزات پارک محله‌ای مردم منطقه گود دباغی منطقه دو شهرداری شیراز تعامل و همکاری دارند و شهروندان دیگر مناطق شهرداری شیراز می‌توانند در حفظ و نگهداری خدمات شهرداری این منطقه را به‌عنوان الگو و راهنمای عمل خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷ 03 March 2015

به گزارش فارس از شیراز، محمد فرخ‌زاده بعداز ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی سرای محله گود دباغی این شهر در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: از این تعداد پروژه‌های عمرانی در شیراز 28 پروژه شامل سرای محله، کتابخانه، زمین و سالن‌های چندمنظوره ورزشی، فرهنگسرا و دارالقرآن عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سرای محله گود دباغی که عملیات اجرایی آن امروز در منطقه دو شهرداری شیراز آغاز شده در زمینی به مساحت 250 مترمربع و اعتباری افزون‌بر 3 میلیارد ریال در دو طبقه و با معماری اسلامی ایرانی در مدت هشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول افزود: این سرای محله دارای 12 کلاس با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، سلامت، گردشگری، آموزش شهروندی و مباحث اشتغال‌زایی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز تصریح کرد: در سال جاری نیز شش کتابخانه در محله‌های کم‌برخوردار و سه پروژه بزرگ شامل نخستین سالن 200 هزار مترمربعی تیراندازی، فرهنگسرای بوستان و مادر و کودک و سالن تمرین تئاتر شیراز از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این حوزه معاونت است.

فرخ‌زاده بیان داشت: در عملیات اجرایی و نگهداری از اموال، فضای سبز و تجهیزات پارک محله‌ای مردم منطقه گود دباغی منطقه دو شهرداری شیراز تعامل و همکاری دارند و شهروندان دیگر مناطق شهرداری شیراز می‌توانند در حفظ و نگهداری خدمات شهرداری این منطقه را به‌عنوان الگو و راهنمای عمل خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تا تعیین پیمانکار عملیات هیچ پروژه‌ای در شیراز آغاز نمی‌شود، متذکر شد: حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز برای تسریع در روند اجرایی و توجه به المان‌ها و زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی تمام پروژه‌ها را با مشخص شدن پیمانکار اجرایی می‌‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار