کد خبر: ۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲ 26 February 2015

به گزارش فارس از آباده، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان عصر امروز در همایش تجلیل از رابطین فرهنگی این نهاد که با حضور معاون پرورشی آموزش‌وپرورش و 121 رابط فرهنگی این شهرستان در سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار شد با تشریح وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) آباده در راستای رفع نیازهای تحصیلی، فرهنگی، معیشتی، شغلی، مسکن و ... مددجویان زیرپوشش و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درزمینهٔ ارزش علم و علم‌آموزی در جامعه اظهار داشت: ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، مشاوره‌ای، تحصیلی و ... به دانش‌آموزان مددجو در راستای ارتقای سطح دانش و پیشرفت علمی جامعه و روشنگری خانواده‌ها از عملکردهای ویژه کمیته امداد این شهرستان است.

امیر باوندپوری به آشنایی بهتر و ارتباط بیشتر رابطین فرهنگی حاضر در مدارس با دانش‌آموزان اشاره و تصریح کرد: حضور و فعالیت مؤثر رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس نقش به‌‌سزایی در ارائه خدمات تحصیلی، مشاوره‌ای، فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان و حل مشکلات آنان دارد.

وی بابیان اینکه 365 دانش‌آموز و 165 دانشجو و طلبه زیرپوشش کمیته امداد آباده قرار دارند بیان داشت: رفع نیاز دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان نخبه و حمایت آنان در راستای تعالی خانواده‌ها و افزایش سطح کیفی دانش جامعه با اهداف بزرگ علمی یکی دیگر از عملکردهای ویژه فرهنگی کمیته امداد این شهرستان است که در این راستا از هیچ‌گونه کمکی دریغ نمی‌کند.

مدیر کمیته امداد آباده عنوان داشت: کمک و مساعدت نیازمندان تنها در رفع مشکلات اقتصادی آنان خلاصه نمی‌شود بلکه نیازهای فرهنگی، آموزشی، تربیتی و مشاوره‌ای با هدف ارتقای دانش و آگاهی و علم‌آموزی دانش‌آموزان و بصیرت خانواده‌های آنان با کمک رابطین فرهنگی خدمت دیگر کمیته امداد این شهرستان است از این‌رو تلاش و نوآوری و ارائه راهکارهای عملی و علمی رابطین نقش به‌سزایی در رسیدن به این هدف والا دارد.

باوندپوری در پایان سخنان خود تلاش جدی و مساعدت بیشتر و بهتر رابطین فرهنگی در جذب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان و والدین در جشن نیکوکاری امسال را خواستار شد.

در ادامه همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد آباده معاون پرورشی آموزش‌وپرورش این شهرستان با تقدیر از کمیته امداد در راستای رفع نیازهای مددجویان به‌ویژه دانش‌آموزان نیازمند و با اشاره به نقش مؤثر و سازنده فرهنگیان در هدایت انسان‌ها و علم‌آموزی در جامعه اظهار داشت: مساعدت فرهنگیان و رابطین فرهنگی در شناسایی، ترغیب و رشد تحصیلی و ارتقای تربیتی، آگاهی از شناخت مشکلات تحصیلی و تلاش برای رفع آن و تقویت روحیه اجتماعی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و جذب مشارکت‌های دانش‌آموزان و والدین ازجمله وظایف رابطین فرهنگی است.

احمد سلیمانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی می‌تواند زمینه بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه را فراهم کند بر تلاش و مسئولیت‌پذیری بیشتر و بهتر رابطین فرهنگی در افزایش سطح آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان و شناسایی و رفع نیاز آنان تأکید کرد.

به گزارش فارس، سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای سرود و تجلیل از رابطین فرهنگی فعال از ویژه‌برنامه‌های این همایش بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931207000949#sthash.HF82QASp.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار