مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در حرم امین ولایت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 16 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام گفت: این مراسم با نوای حسن شالبافان، مداح اهل بیت عصمت و طهارت، ا مروز بعد از ظهر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در شبستان امام خمینی این حرم مطهر برگزار می شود.

مراسم قرائت دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص استان فارس برگزار می‌شود؛ در کلانشهر شیراز در بقعه مقدس سیدعلاء‌الدین حسین (ع) با مداحی اکبر افخمی، بقعه علی بن حمزه (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انصاری و مداحی مصطفی زارع و عباس صف‌شکن و در بقعه شاهداعی الی الله (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام میر و مداحی ابوالفضل میثمی‌پور برگزار می‌شود.

امیرعباس حقیقی‌نیک افزود: همچنین مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه در بقعه سیدتاج الدین غریب (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سجادی و مداحی تحفه و گلکار و در بقعه سید محمد (ع) قصردشت با سخنرانی حجت‌الاسلام دانش و مداحی محمدعلی مشکین فام میزبان مردم ولایتمدار شیراز همراه است.

این مراسم در بقعه سیدمحمد (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی و مداحی رعیت از مداحان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود و شاهد برگزاری دعای روح‌بخش عرفه در قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام تجرد و مداحی رخ بخش هستیم.
در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی و مداحی محسن هادیان و در آستان مقدس علی‌بن حمزه (ع) هم با مداحی سید مصطفی زارع و امیر راستی برگزار می شود.
آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و سالن اجتماعات امامزاده شاهزاده قاسم (ع) و امامزاده سید حاجی (ع) و گلزار شهدای فسا و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر ششده برخی از محل‌های برگزاری دعای عرفه در استان فارس هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم السلام گفت: همچنین مراسم جشن عید سعید قربان ، امشب و همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

برچسب ها: شاهچراغ ، دعا ، عرفه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار