همزمان با آغاز طرح قرآنی رحله در شیراز ، مدرسه تخصصی شبانه روزی حفظ قرآن کریم «شاهچراغ (ع) » آغاز به کار کرد .
کد خبر: ۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 11 July 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر:مدیر مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) استهبان گفت : با شروع فعالیت این مدرسه شبانه روزی قرآنی تعداد مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم این موسسه به 9 مدرسه رسید که 8 مدرسه آن در استان فارس و یک مدرسه نیز در مشهد دایر است .

علی اکبر شاهسونی با بیان این که در مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم علاوه بر آموزش حفظ یک ساله ، آموزش های تفسیر ، تجوید و مفاهیم قرآن کریم ارائه می شود ، افزود : طرح رحله یا حفظ چهار جزء قرآن کریم امسال برای نخستین بار همزمان با مدارس شبانه روزی حفظ قرآن کریم فارس در 31 مدرسه قرآنی سراسر کشور برگزار می شود .

وی تصریح کرد : قرآن آموزان در این طرح به مدت دو ماه به حفظ چهار جزء قرآن کریم نائل می شوند .

علی اکبر شاهسونی در ادامه گفت : طرح رحله مقدمه ای برای حفظ کل قرآن کریم است که علاقه مندان می توانند پس از گذراندن آن برای حفظ کامل قرآن کریم در دوره های حفظ مدارس شبانه روزی موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس شرکت کنند .

وی با اشاره به فعالیت بیشترین تعداد مدارس شبانه روزی حفظ یک ساله قرآن کریم در شهرستان های داراب ، فسا ، استهبان ، آباده ، شیراز ، میمند و مشهد افزود : تاکنون از دو هزار قرآن آموز در مدارس قرآنی کشور ، 300 نفر در مدارس شبانه روزی فارس موفق به حفظ یک ساله قرآن کریم شده اند .

صبوحی جهرمی ، مدیر مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم شاهچراغ (ع) نیز گفت : قرآن آموزان در طول دوره آموزشی از تمامی امکانات از جمله خوابگاه ، غذا و فضای آموزشی برخوردار می شوند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
با سلام میشه لطفا بگین ادرس موسسه ای که توش دوره حفظ یکساله قران در شهرستان داراب بر
گزار میشه کجاست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار