فرماندارکازرون گفت: پدیده خشکسالی‌های چند دهه اخیر و کم آبی منطقه می‌تواند یکی از عوامل تهدید کننده امنیت در شهرستان کازرون باشد.
کد خبر: ۵۴۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 24 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: سیدکمال علوی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان که با حضور فرمانده انتظامی استان فارس، امام جمعه و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان کازرون برگزار شد با اشاره به حدیث نبوی «نعمتان مجهولتان الصّحة و الامان» اظهار داشت: سلامتی و امنیت دو نعمت بسیار ارزشمند است که خداوند به انسان عطا کرده و برای انسان آشکار نیست مگر اینکه به خطر بیفتد یا از دست برود.

وی گفت: نیروی انتظامی بی‌شک تأمین کننده و ضامن امنیت مردم یک شهر و جامعه است و در راه و مسیر تأمین امنیت شهدای زیادی را تقدیم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه وظایف نیروی انتظامی اظهار داشت: کازرون، شهرستانی وسیع و دارای 6 بخش و 6 شهر و بیش از 300 روستا و آبادی است.

وی در ادامه افزود: اقوام مختلفی در این شهرستان اعم از ترک، لر، عرب و... است که خداوند متعال این قابلیت و تنوع قومیتی را به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل در این شهرستان قرار داده که بی‌شک استفاده مطلوب از این ظرفیت می‌تواند نقش مهمی در جهت ارتقاء ضریب امنیتی شهرستان ایفا کند.

علوی گفت:با توجه به اینکه اقتصاد شهرستان کازرون برپایه کشاورزی و دامپروری است پدیده خشکسالی‌های چند دهه اخیر و کم آبی منطقه را یکی از عوامل تهدید کننده شهرستان کازرون دانست.

وی با اشاره به وسعت، پراکندگی، موقعیت جغرافیایی و استراتژیک و راه‌های دسترسی و مواصلاتی شهرستان کازرون، افزود: دسترسی به استان‌های مرزی و ترانزیتی متفاوت علاوه بر اینکه ظرفیت و پتانسیل خوبی را در اختیار قرار می‌دهد اما می‌تواند زمینه‌ساز بروز برخی تهدیدات امنیتی را فراهم کند که ضرورت هوشیاری مسوولان و نیروی انتظامی را طلب می‌کند.

فرماندار کازرون با تقدیر از زحمات فرمانده انتظامی پیشین این شهرستان گفت: امیدواریم در دوره مسوولیت فرمانده انتظامی جدید شاهد ارتقاء امنیت و رعایت حقوق شهروندی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، حاشیه نشینی و....باشیم.

در پایان این آیین از زحمات رزمجویی تقدیر و محمد عبادی‌نژاد فرمانده پیشین نیروی انتظامی نورآباد به‌عنوان فرمانده انتظامی کازرون معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار