فرمانده انتظامی شهرستان كازرون استان فارس، از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی‌های شبانه در بخش خشت این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۴۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 07 June 2015
تابناک فارس:سرهنگ مهرداد مشوق  با بیان این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی تیراندازی‌های شبانه به خانه‌های شهروندان و بر هم زدن نظم عمومی در بخش خشت شهرستان كازرون رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان كازرون استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با همكاری ماموران انتظامی بخش خشت با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس ، متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و یك قبضه اسلحه كلاش به كار گرفته شده در تیراندازی ها را از وی كشف کردند.

سرهنگ مشوق با اشاره به بازتاب دستگیری این فرد در سطح بخش، گفت: شناسایی و دستگیری این متهم که دارای سوابقی متعددی از جمله تیراندازی های شبانه به سمت منازل شهروندان ، تخریب باغات و برهم زدن نظم عمومی است ، موجی از شادی و نشاط را در بین مردم ایجاد کرده است و از این اقدام قاطعانه و مقتدرانه پلیس قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كازرون با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات تكمیلی و تلاش جهت دستگیری همدستان ادامه دارد، افزود: با توجه به اینکه یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق مردم، برقراری نظم و امنیت و حفظ آن است، پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و شرارت برابر قانون برخورد خواهد کرد.
میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار