دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان فارس گفت:مراسم و برنامه های مختلفی برای لحظه تحویل سال درنظر گرفته شده است که مهمترین آن برنامه تحویل سال در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، آرامگاه حافظ و تخت جمشید خواهد بود .
کد خبر: ۳۹۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 12 March 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس درهفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان با اشاره به اینکه ظرفیت 500 هزار نفر شب اقامت در استان مهیا شده است، گفت : همه اقامتگاها، هتل ها و مکان های تفریحی و گردشگری آماده میزبانی از مسافران است.
 
افشانی افزود: انتظار می رود به گونه ای شرایط را برای مسافران فراهم کنیم که با خاطره خوش شیراز و استان فارس را ترک کنند.
 
مدیرکل آموزش و پروش فارس با اشاره به اینکه 18 هزار کلاس درس برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: 36 هزار قلم جنس به ارزش 4 میلیارد برای تجهیز این مکانها خریداری شده است.
 
آذری افزود : 20 درصد از مکان های درنظر گرفته شده به صورت اینترنتی و مابقی به صورت حضوری به متقاضیان ارائه می شود.
 
دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان فارس گفت: 163 تیم امنیتی 160 پایگاه اورژانس 81 تیم راهداری،91 داروخانه 48 کیوسک اطلاع رسانی گردشگری در این ایام به مسافران خدمات رسانی می کنند.
 
امیری با بیان اینکه ساعت بازدید از امکان تفریحی و گردشگری استان در ایام نوروز افزایش می یابد، افزود: مراسم و برنامه های مختلفی برای لحظه تحویل سال درنظر گرفته شده است که مهمترین آن برنامه تحویل سال در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، آرامگاه حافظ و تخت جمشید خواهد بود . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار