شهردار شیراز گفت: به رغم تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، ما مسئولان آنقدر که در این مورد حرف زده ایم عمل نکرده ایم چرا که اگر عمل می کردیم وضعیت به مراتب بهتر از امروز بود.
کد خبر: ۳۳۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 25 November 2016
تابناک فارس از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز، علیرضا پاک فطرت در جلسه شورای عالی بسیج کارکنان دولت در فارس افزود: جامعه ما روز به روز به سمت مصرف گرایی بیشتر گام برمی دارد و افزایش هزینه های جاری اجازه نمی دهد که دولت اعتبار بیشتری به پروژه های عمرانی اختصاص دهد.
وی، در خصوص انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا و نتیجه آن هم گفت: به اعتقاد من رئیس جمهوری منتخب آمریکا فردی اقتصادی است و اهل جنگ نیست و خوب می داند که هر گلوله ای که توسط ارتش آمریکا شلیک شود میلیاردها دلار کشورش هزینه دارد.
او اظهار کرد: اما در دوران ریاست جمهوری او باید منتظر بود که از لحاظ اقتصادی فشار بیشتری به کشورمان وارد شود و به همین دلیل در بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.
شهردار شیراز اضافه کرد: اگر می خواهیم که زمین نخوریم باید صرفه جویی در هزینه های جاری را مد نظر قرار دهیم و بکوشیم تا در ابعاد مختلف عمران، توسعه و تولید سرمایه گذاری بیشتری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار