رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از آغاز پویش «نذر قربانی» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ 15 June 2024

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علیرضا دشتی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۲۷ خردادماه در جمع خبرنگاران از آغاز پویش «نذر قربانی» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: این پویش در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در محل‌های برگزاری نماز عید قربان، ۵۷ پایگاه کمیته امداد، ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان با محوریت مساجد و محله فعال شدند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اظهار کرد: هر کدام از مردم نیک‌اندیشان فارس به هر میزان مبلغی که نیت کنند، می‌توانند در این پویش معنوی نذر قربانی شرکت کنند.

دشتی در خصوص شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان گفت: واریز نقدی به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به ‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۰۷۱*۸۸۷۷* از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تصریح کرد: نذورات نقدی جمع‌آوری شده به نیت افراد خیر و نیک‌اندیش، دام زنده خریداری و گوشت قربانی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

 

برچسب ها: نذرقربانی ، عیدقربان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار