استاندار فارس گفت: دیوان محاسبات با اداراتی که نیازهای خود را در صورت وجود در استان از خارج استان تأمین می‌کنند برخورد کند.
کد خبر: ۳۳۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 24 November 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: سید محمدعلی افشانی عصر امروز در کارگروه توسعه صادرات اظهار داشت: با وجود مزیت‌های بسیار فارس به سبب نبود زیرساخت لازم تناسبی بین میزان صادرات با توان این استان وجود ندارد.

وی افزود: حل مشکلات و ایجاد زیرساخت مدیران کاردان و دل‌سوز نیاز دارد و به‌جای حرف و نقد باید در حیطه عمل و به‌گونه‌ای روش‌مند هر پروژه تا انتها پیگیری شود.

نماینده ارشد دولت در فارس ادامه داد: صادرات موتور محرکه هر استان است اما این مهم باید با رویکرد کلان‌نگر انجام شود چنان‌که صادرات محصولات آب بر کشاورزی در شرایط فعلی معنایی جز آسیب ندارد.

استاندار فارس با اشاره به کسب رتبه نخست فارس در میان اعتبارات پرداختی برای رفع موانع‌تولید ابراز داشت: اگر بخش‌خصوصی و دولت و نخبگان دست در دست هم بگذارند هر مشکلی قابل‌حل شدن است.

وی خواستار توجه به وضع جوانان شاغل در بخش خصوصی برای ایجاد انگیزه بیشتر در این حوزه شد و بیان کرد: نیروی انسانی توان‌مند فارس یکی از عوامل پیشران در صادرات است.

افشانی در ادامه سازوکار مالیات را از عوامل بسترساز رونق تولید و صادرات دانست و افزود: فعالان اقتصادی نباید در بحث پرداخت مالیات تعلل کنند و از آن‌سو در مورد مؤدیان مالیاتی نیز باید استمهال لازم صورت پذیرد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم تدوین برنامه و راهبرد در حوزه صادرات، گفت: دیوان محاسبات با اداراتی که نیازهای خود را در صورت وجود در استان از خارج استان تأمین می‌کنند برخورد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار