در آئینی با حضور مسئولان شهرستان لارستان، مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد لارستان بااعتبار بیش از ۲۲ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹ 02 February 2015

به گزارش تسنیم،بعدازظهر امروز و در دومین روز از یوم‌الله دهه مبارک فجر، عملیات احداث و افتتاح چند پروژه عمرانی کمیته امداد حضرت امام(ره) لارستان، با حضور مهدی زینلیان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، عبدالله تقی زاده، مدیر کمیته امداد لارستان آغاز شد.

آغاز ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان

در نخستین برنامه، کلنگ مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان به زمین زده شد.

در این مراسم، مدیر کمیته امداد لارستان با تأکید بر توجه روزافزون به بحث فرهنگی و مقابله با جنگ نرم، اظهار داشت: می‌بایست قشر محروم جامعه نیز، همپای سایر اقشار با استفاده از ابزارهای نو و بهره‌گیری از اساتید مجرب، در جریان توطئه‌های دشمنان قرار گیرند.

وی در خصوص این مجتمع فرهنگی تربیتی، تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 1600 مترمربع، با زیربنای 1650 مترمربع، در 3 طبقه، در محله کهویه شهر لار بااعتباری قریب به 22 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام (ره) ساخته می‌شود.

افتتاح 3 منزل مددجویی کمیته امداد امام(ره) و کفپوش سالن ورزشی شهداء لارستان

در مراسم دیگری، چند طرح عمرانی و ورزشی در شهر لار بااعتبار 3میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه‌ها، شامل کفپوش سالن ورزشی شهداء و کفپوش سالن ورزشی تنیس روی میز شهید سمیعی نژاد اداره ورزش و جوانان لارستان با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال و افتتاح 3 باب منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان در زمینی به مساحت 430 متر و با زیربنای 370 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال، از اهم طرح‌های افتتاح‌شده بود.

در آئین افتتاح پروژه‌های فوق، محمدحسن طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، به حمدالله زمینه‌های لازم برای فعالیت هیئت‌های مختلف ورزشی در لارستان فراهم گردیده است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اشتیاق جوانان برای استفاده از رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان در حال افزایش است و تاکنون، بیش از 6 هزار ورزشکار در قالب رشته‌های گوناگون سازماندهی‌شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار